اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ورود 4 عضو جدید به اعضای شورای شهر کرمانشاه/ امیدواریم در دوره ششم فرصت‌سوزی صورت نگیرد

فرماندار کرمانشاه گفت: پوریا فخری، هاشم درویشی، احسان حیدریان و کامبیز غلامی به عنوان چهار عضو جدید در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه توسط مردم انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه، پیشاپیش میلاد مبارک امام رضا(ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: حدود ۳۱.۱۷ درصد از مردم کرمانشاه در انتخابات شورای اسلامی مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: از مجموعه ۲۲۲ هزار و ۱۰۴ رأی ماخوذه، کامران ملکی با ۲۴ هزار و ۳۴۴ رأی، احسان احسانی با ۲۱ هزار و ۴۳ رأی، سیدپیمان موسوی با ۱۶ هزار و ۲۱۱ رأی، احسان حیدریان با ۱۵ هزار و ۵۰ رأی، سید حجت‌الله موسوی‌اجاق با ۱۵ هزار و ۴۵ رأی، رسول آزادی با ۱۴ هزار و ۸۵۰ رأی، هاشم درویشی با ۱۴ هزار و ۷۸۸ رأی، سالار احمدزاده با ۱۳ هزار و ۳۵۰ رأی، پوریا فخری با ۱۳ هزار و ۲۳۳ رأی، سیدمیثم موسوی‌اجاق با ۱۳ هزار و ۱۱۷ رأی و کامبیز غلامی با ۱۱ هزار و ۷۳۹ رأی؛ ۱۱ نفر منتخب اصلی شورای اسلامی شهر کرمانشاه هستند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: خسرو زرافشانی با ۱۰ هزار و ۲۰۲ رأی، علی فتاحی‌طعنه با ۹ هزار و ۹۵۶ رأی، حیدر حیدری با ۹ هزار و ۸۱۳ رأی، طیب حیدری با ۹ هزار و ۵۸۵ رأی، شهریار نعمت با ۹ هزار و ۱۹۹ رأی، فروین امیری با ۸ هزار و ۲۳۷ رأی و هوشنگ عندلیب با ۸ هزار و ۱۵۲ رأی به عنوان هفت نفر عضو علی‌البدی شورای اسلامی شهر کرمانشاه معرفی شدند.

وی اضافه کرد: پوریا فخری، هاشم درویشی، احسان حیدریان و کامبیز غلامی نسب به دوره قبل شورا به‌عنوان چهار عضو جدید در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه توسط مردم انتخاب شدند.

رنجبر یادآور شد: کسانی که به نتایج انتخابات شوراها شکایت دارند دو روز فرصت دارند شکایت خود را به هیأت اجرایی تحویل دهند.

وی گفت: شورای شهر متأسفانه خیلی سال‌ها‌ست از فرصت‌ها استفاده نکرده، امیدواریم در این دوره ششم فرصت‌سوزی صورت نگیرد و به عهدی که با مردم بسته‌اند وفادار باشند؛ مردم خوبی داریم و لایق خدمت هستند که نباید فراموش شوند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول