اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری 100 درصدی اراذل و اوباش حوزه استحفاظی کلانتری 13 شهرکرد

رئیس کلانتری 13 امام خمینی شهرکرد گفت: در حال حاضر صددرصد اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم عمومی در حوزه استحفاظی کلانتری13 دستگیر شدند و هیچ متهم متواری در این زمینه وجود ندارد.

دستگیری 100 درصدی اراذل و اوباش حوزه استحفاظی کلانتری 13 شهرکرد

مجید قائدامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در هفته گذشته تعداد 17 نفر از برهم‌زنندگان نظم و امنیت در حوزه استحفاظی کلانتری 13 دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 13 امام خمینی شهرکرد ادامه داد: در حال حاضر صددرصد اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم عمومی در حوزه استحفاظی کلانتری13 دستگیر شدند و هیچ متهم متواری در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: همچنین 2 نفر از افرادی که در جریان انتخابات اقدام به تخریب بنرهای تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی کاندیداها کرده بودند در حین ارتکاب به جرم دستگیر شدند.

قائدامینی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری هر روزه طرح پاکسازی نقاط آلوده در حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شده و در این راستا 284 وسیله نقلیه متخلف توقیف شده‌ است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال نسبت به مشابه سال گذشته شاهد کاهش 20درصدی آمار سرقت و افزایش 17 درصدی میزان کشفیات سرقت در این منطقه بوده‌ایم.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول