اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نامه جمعیت دانش آموختگان مستقل/ در دولت آینده فصل جدیدی برای رفع مشکلات کشور آغاز می‌شود

جمعیت دانش آموختگان مستقل با اشاره به کارنامه آیت‌الله رئیسی در عدالت‌محوری، حمایت از محرومین، مدیریت جهادی و انقلابی و گفتمان ضدفساد، تاکید کرد: اطمینان داریم دولت منتخب فصل جدیدی از همدلی و وحدت ملی، عبور از نارسایی های موجود و ایجاد گشایش و رفع مشکلات کشور را خواهد گشود.

نامه جمعیت دانش آموختگان مستقل/ در دولت آینده فصل جدیدی برای رفع مشکلات کشور آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ جمعیت دانش آموختگان مستقل ایران اسلامی طی نامه‌ای به آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور منتخب نوشت: اطمینان داریم کارنامۀ درخشان حضرتعالی در عدالت‌محوری، حمایت از محرومین و مستضعفین، مدیریت جهادی و انقلابی و گفتمان ضدفساد، فصل جدیدی از همدلی و وحدت ملی، عبور از نارسایی های موجود و ایجاد گشایش و رفع مشکلات کشور را خواهد گشود.

در این نامه خطاب به آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور منتخب آمده است:

حضور همراه با بصیرت ملت عزیز در صحنه حماسی و پرشور انتخابات ۲۸خرداد، آزمون دیگری بود که با وجود شیوع‌ بیماری کرونا و گلایه و نارضایتی از مشکلات معیشتی و نابسامانی های اقتصادی، برگ زرین دیگری از دفتر افتخارات ایران اسلامی را رقم زد.

این انتخابات و ظهور اراده ملی برای خلق حماسه باشکوه دیگر در سپهر سیاسی کشور، چهره مصمم و پر امید ملت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و یکبار دیگر دشمنان را منکوب نمود.

پیام راهبردی این انتخابات، حمایت از خط عزت، حکمت و مصلحت در روابط بین الملل و امید به حل مشکلات کشور در عرصه داخلی و ایجاد دولتی مردمی، جوان، انقلابی و قوی برای ایرانی آباد، سربلند و مستقل توأم با عدالت، رفاه و توسعه همه جانبه بود.

حضور حداکثری و بابصیرت ملت، فرصت نوینی برای دفع تهدیدهای استکباری و قطع زنجیره دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی و گشایش های تاریخی برای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در مدیریت و راهبری اجرایی کشور و شتاب بخشی به روند پیشرفت ایران اسلامی ایجاد کرد.
اطمینان داریم کارنامۀ درخشان حضرتعالی در عدالت‌محوری، حمایت از محرومین و مستضعفین، مدیریت جهادی و انقلابی و گفتمان ضدفساد، فصل جدیدی از همدلی و وحدت ملی، عبور از نارسایی های موجود و ایجاد گشایش و رفع مشکلات کشور را خواهد گشود.

با عنایت به برنامه شما مبنی بر تشکیل دولتی پرکار، انقلابی و ضد فساد، مردم فرهیخته و آگاه ایران اسلامی انتظار دارند با اهتمام به اصل شایسته سالاری و قانونمداری، از ظرفیت نخبگان، دانشگاهیان و جوانان دلسوز، انقلابی، پاکدست و کارآمد بهره گیری شده تا در طلیعه گام دوم انقلاب، حرکت در مسیر تشکیل دولت جوان انقلابی، جهش تمدنی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی شتاب گیرد. 

این جمعیت ضمن اعلام آمادگی برای کمک و ارائه راهکارهای تخصصی، از همه گروه ها و جریانات فکری و تشکل های سیاسی و اجتماعی دعوت می نماید با احترام به خلق این حماسه و پیام آن که همان حرکت صحیح و پرشتاب دولت مردمی وایفای نقش موثر در گام دوم انقلاب اسلامی برای ساختن ایرانی قوی می باشد دولت آینده را یاری نمایند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "پیروز بزرگ انتخابات، ملت ایران است که یکبار دیگر در برابر تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن و وسوسه‌ خام‌اندیشان و بدخواهان، قد برافراشت و حضور خود در قلب میدان سیاسی کشور را نشان داد".
ضمن تبریک این حماسه عظیم  به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و جنابعالی، مزید توفیقات و دوام خدمات برای دولت شما را از خداوند متعال مسئلت داریم.

جمعیت دانش آموختگان مستقل ایران اسلامی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول