اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مهلت ۲ روزه جهت اعتراض کاندیداهای شورای شهر و روستا به نتایج انتخابات

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: کاندیداهای معترض به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، طبق قانون انتخابات ۴۸ ساعت فرصت مهلت شکایات دارند.

مهلت ۲ روزه جهت اعتراض کاندیداهای شورای شهر و روستا به نتایج انتخابات

جلیل بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به مهلت ۲ روزه جهت اعتراض کاندیداهای شورای شهر و روستا به نتایج انتخابات، اظهار داشت: طبق قانون کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستای استان که در انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستای روز جمعه انتخاب نشده‌اند، دو روز پس از اعلام نتایج مهلت شکایت دارند.

وی ادامه داد: کاندیداهای معترض می‌توانند در طی این مدت، شکایت خود را با قید نام و نام خانوادگی، نام پدر و آدرس شاکی به هیأت‌های اجرایی و نظارت انتخابات تحویل دهند تا در جلسه رسیدگی مشترک بررسی شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: موجب قانون مرجع بررسی شکایات هیأت‌های اجرایی هستند که پنج روز فرصت خواهند داشت تا در جلسات مشترک با هیأت‌های نظارت رسیدگی لازم را انجام و مراتب را صورت‌جلسه کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول