اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طاهری: عرصه رقابت تبدیل به رفاقت شده است/ بهره‌گیری از افراد پاکدست و توانمند در دولت رئیسی

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و مسوول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان؛ موفقیت دولت رئیسی را به پشتوانه جمهور دانست و گفت: عرصه رقابت تبدیل به رفاقت شده است، ویژگی دولت آیت‌الله رئیسی بهره‌گیری از افراد پاکدست و توانمند خواهد بود.

طاهری: عرصه رقابت تبدیل به رفاقت شده است/ بهره‌گیری از افراد پاکدست و توانمند در دولت رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری عصر امروز در جشن شکرانه ۱۴۰۰ در گرگان با تبریک دهه کرامت و حضور باشکوه مردم در انتخابات اظهار کرد: امروز رقابت تمام‌شده و مجدداً دوران رفاقت است.

وی با اشاره به ویژگی‌های دولت آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: ایشان مستقل هستند و به یک جناح تعلق ندارند، شایسته‌سالاری در دولت آیت‌الله رئیسی مهم است، همان‌طور که اعلام کردند از همه افراد دلسوز، پاک‌دست و توانمند برای اداره کشور استفاده خواهند کرد.

* باید امروز به کمک آیت‌الله رئیسی بیاییم/ اگر همه به دولت سیزدهم کمک کنیم قطعا اتفاق ویژه‌ای می‌افتد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و مسوول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان افزود: انتظار ایشان از ما و همه کسانی که در دستگاه‌های اجرایی هستند این است که برای موفقیت دولت عدالت کرامت کمک کنیم.

طاهری خطاب به مردم حماسه‌ساز استان گلستان بیان کرد: هر کدام از ما و شما اعم از استاد دانشگاه، معلمان، فرهنگیان، دانشگاهیان، دانشجویان، دانش‌آموزان، بازاریان، کسبه، اصناف مختلف، زن و مرد حتی بانوان در خانواده‌ها در موفقیت دولتی که مردادماه شکل می‌گیرد، نقش دارند.

وی افزود: اگر همه و همه به دولت سیزدهم کمک کنیم قطعا اتفاق ویژه‌ای می‌افتد اما اگر فقط دولت بخواهد کارهایی انجام دهد، من و شما کمک نکنیم و یاری نکنیم کارها خوب پیش نمی‌رود، باید امروز به کمک آیت‌الله رئیسی بیاییم.

* حتی برای یک ستاد هزینه نپرداختیم/ مردم خودشان مکان‌هایی را در اختیار ستادهای انتخاباتی قرار دادند و با امکانات خودشان آمدند شبانه‌روزی در ستادها حضور داشتند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و مسوول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان از حضور همه کسانی که در ایام انتخابات مکان در اختیار ستادها گذاشتند قدردانی کرد و گفت: حتی برای یک ستاد هزینه نپرداختیم، مردم خودشان مکان‌هایی را در اختیار ستادهای انتخاباتی قرار دادند و با امکانات خودشان آمدند شبانه‌روزی در ستادها حضور داشتند و خالصانه و با نیت الهی کمک کردند.

* رای اهل‌سنت به آقای رئیسی در مقایسه با آرای سال ۱۳۹۶، ۱۰ برابر شده است

طاهری گفت: ما در استان گلستان یک رویکرد جدیدی از اهل‌سنت نسبت‌ به شخص آیت‌الله رئیسی داشتیم اگر مقایسه کنیم بین آرایی که در سال ۱۳۹۶ در مناطق اهل‌سنت برای ایشان در صندوق‌ها ریخته شد با انتخابات امسال؛ می‌بینیم که رای اهل‌سنت به آقای رئیسی ۱۰ برابر بوده است.

وی از فعالان و نخبگان اهل‌سنت در پرشور شدن انتخابات تشکر کرد و افزود: همه در کنار هم با مشارکت در انتخابات کاری کردیم که اتفاق خوبی رقم خورد، این پیروزی گواری ملت ایران باشد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول