اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مشارکت ۸۶ درصدی مردم دماوند در انتخابات/ منتخبان شورای اسلامی شهرهای دماوند مشخص شد

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان دماوند از مشارکت ۸۶ درصدی مردم شهرستان دماوند در انتخابات خبر داد.

مشارکت ۸۶ درصدی مردم دماوند در انتخابات/ منتخبان شورای اسلامی شهرهای دماوند مشخص شد

ه گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، مهدی حیدری رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان دماوند تعداد ۱۴۸ شعبه اخذ رأی داشتیم.

وی افزود: با تعامل و هماهنگی هیأت‌های نظارت و اجرایی همچنین حضور گسترده مردم شهرستان دماوند، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در این شهرستان بودیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان دماوند بیان کرد: از میان افراد واجد الشرایط، ۸۶ درصد از افراد با حضور در پای صندوق‌های شعب اخذ رأی شهرستان دماوند اقدام به انتخاب نامزدهای مورد نظر خود کردند.

منتخبان شورای اسلامی شهر های دماوند مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، اسامی منتخبان شورای اسلامی شهرهای شهرستان دماوند پس از شمارش آرا مشخص و به شرح زیر اعلام شد.

منتخبان شورای اسلامی شهر دماوند
حسین آرمودیان با ۲ هزار و ۹۴۵ رای، فاطمه مهرابی با ۲ هزار و ۱۴۸ رای، وحید رضایی با ۲ هزار و ۰۲۰ رای، مهناز اکبری با ۲ هزار و ۱۲ رای، شاهرخ حاجی با یک هزار و‌ ۹۳۵ رای به عنوان نفرات اصلی و ابوالفصل شعبانی با یک هزار و ۹۲۶ رای، مجتبی صدیق‌ دماوندی با یک هزار و ۵۰۹ رای و مرتضی لاسمی با یک هزار و ۵۷۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل در شهر دماوند معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر رودهن
آرش عاشقی با ۴ هزار و ۱۵۸ رأی، بهادر مهدی‌خانی با ۲ هزار و ۸۰۶ رأی، مهدی امجدی با ۲ هزار و ۷۵۳ رأی، مریم علی‌یوسفی با ۲ هزار و ۶۳۰ رأی، و نوید بهرامعلی با ۲ هزار و ۵۷۰ رأی به عنوان نفرات اصلی و حسین مهرآبادی با ۲ هزار و ۳۱۹ رأی، سید ناصر مصطفوی با ۲ هزار و ۳۰۴ رأی و تورج همتی با ۲ هزار و ۸۰۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شهر رودهن معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر آبسرد 
هادی صفی‌خانی یک هزار و ۵۶۰ رای، الهام افشار یک هزار و ۳۴۲ رای، میثم بصیری یک هزار و ۲۱۱ رای، خسرو همایونفر یک هزار و ۱۷۵ رای و امید یوزباشی با یک هزار و ۱۶۸ رای به عنوان نفر اصلی و قاسم مرتضی‌قلی با یک هزار و ۱۵۶ رای، اکبر رحیمی با ۷۹۵ رای و سید حامد ساداتی با ۷۱۳ رای به عنوان عضو علی‌البدل شهر آبسرد معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر کیلان
حجت‌‌الله شیرمحمد کریمی ۴۷۳ رای، قاسم شیخی ۴۳۵ رای، فرح خلیلی ۳۵۶ رای، زمان‌اله قاسم‌ قمی ۳۲۹ رای و پیمان آقاجان‌احمدی ۳۰۵ رای به عنوان نفرات اصلی و احمد قدیرمحسنی ۲۹۹ رای، احمد رستگار ۲۷۵ رای و مجید میرزایی ۲۷۰ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر کیلان معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر آبعلی 
محمدرضا شریف‌آهی ۷۷۷ رای، میلاد کاظمی ۷۴۷ رای، مجید قربانی ۶۵۶ رای، رضا اسمعیلی ۵۱۷ رای و حامد قربانی ۴۹۱ رای به عنوان نفرات اصلی و معین میرزایی ۴۲۴ رای، حسین شریفی‌راد ۳۳۵ رای و زینب قاینی نجفی ۳۰۳ رای به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول