اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح «نذر اشتغال امام هشتم» برای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد گفت: طرح «نذر اشتغال امام هشتم» با هدف اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده زندانیان برگزار می‌شود و افراد از این طریق از یک تا 2 و نیم میلیون تومان درآمدزایی دارند.

اجرای طرح «نذر اشتغال امام هشتم» برای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند

علی اصغر زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: انجمن حمایت از زندانیان یک مجموعه غیرانتفاعی و زیر نظر سازمان زندانیان است که 600 خانواده نیازمند زندانیان را تحت پوشش قرار داده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد افزود: غیر از شهرستان‌های لردگان و بروجن که انجمن مستقل دارند خانواده‌های زندانیان نیازمند در مابقی شهرستان‌ها در این انجمن عضو هستند.

وی ادامه داد: نوع جرم زندانی برای تحت پوشش قرار گرفتن خانواده او مد نظر قرار نمی‌گیرد و خانواده‌های نیازمند با حکم تایید از سرپرست زندان در این مجموعه حمایت می‌شوند.

زارع به برخی از حمایت‌های صورت گرفته از این خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: کمک‌های معیشتی، کمک هزینه اجاره بهای منزل، کمک هزینه درمان و تحصیل، مشاوره خانواده، بسته‌های معیشتی و بهداشتی در ایام شیوع کرونا از جمله حمایت‌های صورت گرفته از این خانواده‌ها است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد با بیان اینکه هدف اصلی انجمن در سال جاری اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده است، اظهار کرد: طرح «نذر اشتغال امام هشتم» در همین راستا در حال برگزاری است که  کلاس آموزشی بافت گبه و نخ‌ریزی از جمله بخش‌های این طرح است که دستگاه‌های آن توسط خیرین تأمین می‌شود و افراد از این طریق از یک تا 2 و نیم میلیون درآمدزایی دارند.

وی در پایان گفت: هیچ کمک دولتی به انجمن نشده و همه امورات با کمک موسسه‌های خیریه، کمک‌های مردمی و درآمد موسسه انجام می‌شود.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول