اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

۶۱ درصد مردم شهرستان عجب‌شیر در انتخابات شرکت کردند/ اعلام نتایج شورای شهرهای عجب‌شیر و جوان قلعه

فرماندار عجب‌شیر گفت: ۶۱ درصد مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

۶۱ درصد مردم شهرستان عجب‌شیر در انتخابات شرکت کردند/ اعلام نتایج شورای شهرهای عجب‌شیر و جوان قلعه

به گزارش خبرگزاری فارس از  عجب‌شیر، عادل اصغرپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع 54 هزار و 200 واجد شرایط رای در این شهرستان، 33 هزار و 64 نفر در این انتخابات شرکت کردند که نشان‌دهنده میزان قابل قبول مشارکت و حضور مردم در حق تعیین سرنوشت خودشان است.

وی با اشاره به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر عجب‌شیر ادامه داد: در این رقابت‌ها و پس از شمارش کامل آرای ماخوذه از شعبه‌های اخذ رای به ترتیب «علیرضا شریفی‌حوری» با 3097 رای، «مجید مرادی» با 2551 رای، «صمد احمدپورچنار» با2349 رای، «قادر فدایی» با 2080 رای و «شهریار قادری» با 2013 رای، «حمید سرمدی» با 1986 رای، «رقیه واحدی» با 1868 رای و «سیدابراهیم رضوی» با1714 رای حائزان اکثریت آرا شدند.

وی اضافه کرد: «خلیل دژم‌پور» با 1532 رای، «زهرا شهبازیان» با 1447 رای، «رویا راکبی» با 1082 رای، «ناصر شکارچی» با ۷۸۱ رای، «داوود جعفریان» با ۵۸۷ رای، «اسماعیل کاردان» با ۴۴۵ رای، «صادق اعتمادیان» با ۴۲۷ رای و «علی محمدی بوکت» با ۱۰۵ رای در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وی با اشاره به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر جوان‌قلعه ادامه داد: در این رقابت‌ها و پس از شمارش کامل آراء ماخوذه از شعبه‌های اخذ رای به ترتیب «کریم شجاعی» با ۱۴۴ رای، «جعفر دیواری» با ۱۲۶ رای، «صفر عندلیبی‌فر» با ۱۱۷ رای و «هادی نوری» با ۱۱۴ رای، «امین حسین‌زاده» با ۱۰۹ رای، «محمد چابک غازانی» با ۱۰۵ رای و «داریوش قاسم‌زاده» با ۷۸ رای و «موسی سلحشورآغاجری» با ۷۰ رای حائزان اکثریت آرا شدند.

وی با اشاره به تعداد آراء شمارش شده ریاست‌ جمهوری در عجب‌شیر، بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این انتخابات به ترتیب 18942 رای به سیدابراهیم رئیسی، 4020 رای به عبدالناصر همتی، 2695 رای به محسن رضائی و 1179 رای به سیدامیر قاضی‌زاده‌هاشمی رای دادند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول