اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نتایج انتخابات در جغتای اعلام شد

فرماندارجغتای گفت: میزان مشارکت مردم جغتای در انتخابات ۲۸ خرداد ۷۸درصد بوده است.

نتایج انتخابات در جغتای  اعلام شد

 مرتضی محبی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جغتای با اشاره به حضور چشمگیر مردم این شهرستان در انتخابات اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا مشارکت ۷۸ درصدی مردم جغتای در انتخابات ثابت کرد که برآیند انتخابات نیز مطلوب خواهد بود. 

فرماندارجغتای با اشاره به اینکه حدود ۲۸ هزار تعرفه در این شهرستان استفاده شد، تشریح کرد: از این تعرفه مصرفی ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی ۲۱ و ۸۷۹ رای، محسن رضایی هزار و ۲۷۰رای، عبدالناصر همتی هزار و ۶۷۵ رای و قاضی زاده هاشمی ۵۹۰ رای ماخوذ شده جغتای را به خود اختصاص دادند. 

وی عنوان کرد: محمدجعفر جغتایی با هزار و ۸۳۷ رای، صادق جغتایی با هزار و ۶۵۲ رای، ابوطالب جغتایی با هزار و ۴۲۰ رای و  احمد احمدی‌زاده با هزار و ۲۸۲ رای به عنوان اعضای شورای شهر جغتای انتخاب شدند.

محبی‌فر در ادامه افزود: علی دادخواه با هزار و ۲۶۰ رای، سید مصطفی سجادی نسب با هزار و ۱۴۷ رای و نوروز علی جلالیان با ۸۳۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر جغتای انتخاب شدند.

فرماندار جغتای گفت: مهدی مسعودی با ۶۳۶ رای، مرتضی وفایی راد با ۵۵۱ رای، محمود کیوانلو با ۵۳۸ رای و ابوذرریواده با ۵۱۸ رای به عنوان اعضای شورای شهر ریوداه منتخب شدند.

وی تصریح کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین  دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۶۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهرستان جغتای برگزار شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول