اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مشارکت ۸۵ درصدی مردم «نهبندان» در انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار نهبندان در خصوص مشارکت مردم نهبندان در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: ۸۵ درصد مردم شهرستان نهبندان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مشارکت داشتند.

مشارکت ۸۵ درصدی مردم «نهبندان» در انتخابات ۱۴۰۰

مجید بیکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در انتخابات ۱۴۰۰، ۹۹ شعبه اخذ رأی در شهرستان نهبندان مستقر شد که نسبت به دوره قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اعلام اینکه شهرستان نهبندان ۳۷ هزار واجد شرایط رأی دادن داشت که از این تعداد ۵۰۰ نفر رأی اولی بودند، بیان داشت: در مجموع در ۱۰۱ روستا در محدوده روستاهای نهبندان و شوسف انتخابات شورای روستاها انجام شد.

فرماندار نهبندان در خصوص مشارکت مردم نهبندان در انتخابات ۱۴۰۰، اعلام کرد: ۸۵ درصد مردم شهرستان نهبندان در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مشارکت داشتند.

بیکی به نتایج شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نهبندان اشاره و اعلام کرد: «اسدالله سرابندی با ۲ هزار و ۴۲۲ ردی، محمدافشاریان با ۲ هزار و ۱۱۹ رأی، فرشته رشیدنژاد با ۲ هزار و ۱۰۶ رأی، مهدی سرابندی با ۲ هزار و ۳۶ رأی، رضا فرزان با یک هزار و ۹۵۷ رأی» به ترتیب بیشترین آراء را کسب کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین «هادی هاشم‌پور با یک هزار و ۶۵۵ رأی، سید حسین هاشمی با یک هزار و ۵۱۹ رأی و محمد محمودی با یک هزار و ۵۱۱ رأی» به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر نهبندان انتخاب شدند.

فرماندار نهبندان در خصوص منتخبین مردم شهر شوسف، اعلام کرد: «محمد عباسی با یک هزار و ۳۴ رأی، سمانه عباسی ۸۸۶ رأی، غلامرضا جعفری ۶۹۱ رأی، یدالله باغبانی با ۶۳۴ رأی و ولی جعفری با ۵۸۵ رأی» در شهر شوسف نهنبدان بیشترین آراء را به خود اختصاص داده‌ و «حبیب‌الله سبزبین ۵۸۱ رأی، فرهاد مقیمی با ۴۶۹ رأی و داود حقیقی‌گل با ۲۵۸ رأی» به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر شوسف منتخب شدند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول