اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستگیری بیش از ١٠ متخلف انتخاباتی در کاشمر

رئیس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای کاشمر از شناسایی و دستگیری بیش از ١٠ متخلف انتخاباتی در جریان روند برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.

دستگیری بیش از ١٠ متخلف انتخاباتی در کاشمر

سیدعلیرضا نبوی ثالث در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و پرشور مردم کاشمر در این دوره از انتخابات، اظهار کرد: مردم کاشمر با مشارکت ۵٧ درصدی در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

رئیس هیأت نظارت کاشمر با بیان اینکه به دلیل مشکلات فنی در دستگاه‌های احراز هویت در بدو آغاز رأی‌گیری افزود: با تلاش نیروهای فنی و پشتیبان این مشکل فنی در همان ساعات اولیه برطرف و تنها در برخی از شعب انتخابات با نیم تا یک ساعت تاخیر آغاز شد. 

وی با ابراز تأسف از انجام برخی تخلفات در روز رأی‌گیری یادآور شد: تعدادی از کاندیداها با تشکیل یک ائتلاف خاص دست به بداخلاقی‌هایی زدند که به لحاظ قانون انتخابات تخلف محرز است. 

نبوی نصب پوستر تصاویر گروه ائتلافی و یا تصاویر فردی کاندیدا بر روی خودرو و پارک کردن آن در نزدیک شعبات اخذ رأی، توزیع برگه‌هایی که اسامی کاندیداهای ائتلاف در آن درج شده بود، حضور افراد مختلف در محل شعبه،  سفارش کردن نوشتن نام لیست ائتلافی به رای‌دهندگان و خرید و فروش رأی را از جمله اتخلفات انتخاباتی صورت گرفته عنوان کرد و گفت: با بررسی‌های انجام شده از حضور افراد مختلف منتسب به ائتلاف خاص مشخص شد که این افراد درصدد خرید آراء هستند. 

وی با بیان اینکه به محض محرز شدن تخلف موضوع در جلسه شورای تأمین کاشمر با حضور هیات‌های نظارت و اجرایی تصمیماتی اتخاذ شد، تاکید کرد: با اعلام شورای تأمین و به منظور حفظ سلامت انتخابات در بعد از ظهر روز رای‌گیری تعداد بیش از ١٠ متخلف دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

به گفته رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از شهرداران شهرهای استان نیز جزو افراد دستگیر شده بود. 

انتهای پیام/ ٧٠٠۴٢

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول