اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در کرمانشاه به صورت رسمی اعلام نشده است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت: نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای کرمانشاه، فعلا به صورت رسمی اعلام می‌شود.

نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در کرمانشاه به صورت رسمی اعلام نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، وحید خسروی امروز در جمع اصحاب رسانه با تشکر و قددرانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات، اظهار داشت: مردم خود آمدند؛ مردم با استفاده از فضای مجازی و به اشتراک گذاشتن تصاویر خود در پای صندوق رأی و مصاحبه با رسانه‌ها و صدا و سیما دیگران را دعوت به حضور می‌کردند تا با دغدغه‌مندی نسبت به آینده کشور، شهر و روستاها در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

وی ادامه داد: مردم در هر تصمیمی برای آبادانی کشور و شهر خود نقش‌آفرینی می‌کنند، ملت ایران دانا و بابصیرت هستند و سواد رسانه‌ای خوبی دارند این میزان هجمه تبلیغاتی و تخریب در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق رأی را از سوی معاندان نظام شاهد بودیم، ولی خوشبختانه این‌بار هم با میدان‌داری مردم، دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه در خصوص اعلام نتایج نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا در کرمانشاه، گفت: نتایج به صورت رسمی اعلام نشده است، نتایج از سوی ستاد انتخاباتی استان حتما بعد از سپری شدن فرآیندهای قانونی شمارش آرا و صورتجلسه به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

خسروی به برگزاری انتخابات در بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ روستا و ۳۴ شهر استان اشاره و بیان کرد: نتایج خیلی سریع اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود، ولی تا بدین لحظه هیچگونه نتیجه رسمی اعلام نشده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول