اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشارکت ۵۷ درصدی مردم کاشمر در انتخابات ۱۴۰۰

رئیس ستاد انتخابات و فرماندار کاشمر از مشارکت ۵۷ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

مشارکت ۵۷ درصدی مردم کاشمر در انتخابات ۱۴۰۰

مسلم ساقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار سامانه جامع انتخابات ۵۷درصد واجدین شرایط رای دادن در کاشمر در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شرکت کردند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه گروه سنی ۳۵ تا ۴۰ سال بیشترین میزان مشارکت در این دوره از انتخابات را داشتند، بیان کرد: مشارکت زنان در این دوره از انتخابات ۵۲ درصد و آقایان ۴۸ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه با پایان یافتن مهلت زمان رأی‌گیری در ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۸ خردادماه، با بستن درب‌های شعب اخذ رأی کار شمارش آرا آغاز شده است، ابراز کرد: تمامی صندوق‌های اخذ رأی ۸۲ شعبه ثابت و سیار تا ساعت ۹ صبح تحویل ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری کاشمر شده است.

ساقی ادامه داد: پس از جمع‌بندی نهایی و دریافت صورتجلسه از طریق سامانه جامع انتخابات و تأیید اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار کاشمر با قدردانی از حضور پرشور مردم کاشمر در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بیش از ۲هزار عامل اجرایی شامل نماینده فرماندار، بازرسین، ناظران شورای نگهبان و شوراهای اسلامی و محافظین کار اجرایی انتخابات را برعهده داشته‌اند.

وی تأکید کرد: نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای کسب حداکثر نسبی آرا برای ۷ کرسی شورای اسلامی شهر کاشمر و ۱۰۱ کرسی در ۲۵ روستا شهرستان اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول