اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مصرف 600 هزار تعرفه انتخاباتی در استان همدان/ رای‌گیری ادامه دارد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: بر اساس آخرین آمار وصولی 600 هزار تعرفه انتخاباتی در استان همدان مصرف شده است.

مصرف 600 هزار تعرفه انتخاباتی در استان همدان/ رای‌گیری ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امشب در جمع خبرنگاران در استان اظهار کرد: در استان همدان حدود یک‌میلیون و ۴۲۵ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این میزان تا کنون ۶۰۰ هزار تعرفه معادل ۴۲ درصد رأی داده‌اند.

وی با بیان اینکه این آمار قطعی نیست و قطعا تا پایان وقت رأی‌گیری افزایش خواهد یافت تصریح کرد: مردم رأی دادن را به ساعات پایانی وقت رأی گیری موکول نکنند و در اولین فرصت ممکن در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه از آغازین ساعات رأی گیری، انتخاباتی منظم، قانونمند و سالم در حال برگزاری است اظهار کرد: در آخرین بررسی‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی هیچ مشکلی در روند انتخابات مشاهده نشده است.

وی افزود: امیدواریم جزء نخستین استان‌هایی باشیم که نتایج شورای اسلامی شهر را به مردم و نتیجه ریاست جمهوری را به تهران اعلام می‌کنیم.

ربانی‌مهر با بیان اینکه خوشبختانه با توجه تأکید مقام معظم رهبری، ستاد انتخابات کشور بسیار منظم فعالیت کرد تصریح کرد:  تعرفه‌های کافی به استان‌ها وارد و با دقت به شهرستان‌ها ارسال شد.

وی با بیان اینکه به طور مرتب کل فرآیند انتخاباتی را مانیتورینگ می‌کنیم افزود: خوشبختانه از استان‌هایی هستیم که تعرفه کافی در محل شعب وجود دارد و تاکنون هیچ اعلام نیازی برای تعرفه اعلام نشده است.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول