اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشارکت مردم در قزوین از 40 درصد عبور کرد

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: روند بسیار خوبی را در فرآیند رأی‌گیری در استان شاهد هستیم و این نوید را می‌دهیم که تاکنون در استان قزوین میزان مشارکت بیش از 40 درصد بوده است.

مشارکت مردم در قزوین از 40 درصد عبور کرد

منوچهر حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: امروز شاهد حماسه‌آفرینی مردم استان قزوین در شعب اخذ رأی بودیم و همان‌گونه که انتظار می‌رفت مردم استان مانند ادوار گذشته از ساعات ابتدایی صبح پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در سرنوشت کشور و شهرهای خود سهیم شدند، هم‌اکنون نیز این صفوف ادامه دارد و مردم استان استقبال خوبی از حضور در شعب اخذ رأی و مشارکت در انتخابات 1400 داشته‌اند.

وی در رابطه با رعایت نکات بهداشتی در شعب اخذ رأی عنوان کرد: ما پیش‌بینی‌های لازم را جهت رعایت موارد بهداشتی در شعب انجام داده بودیم و تلاش کردیم رأی‌گیری‌ها بیشتر در فضاهای باز انجام شود، در همین راستا حدود 70 درصد از شعبات استان در فضای باز بود، و شعبی هم که در فضای باز نبودند، در مکان‌هایی با سقف‌های بلند بود و تلاش شد از تجمع در داخل مجموعه‌ها جلوگیری شود.

حبیبی اظهار کرد: مراقبین بهداشتی نیز در شعب حضور داشتند و مردم را دعوت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی می‌کردند، ضمن این‌که مردم نیز رعایت می‌کردند و بنا بر توصیه‌های پیشین، ضمن استفاده از ماسک، خودکار شخصی نیز همراه داشتند و از تجمع در شعب خودداری کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ساعات اولیهٔ صبح، در تعداد انگشت‌شماری از صندوق‌ها اختلال کوچکی به‌وجود آمده بود که به‌سرعت برطرف شد و پس از آن روند رأی‌گیری در کلیهٔ شعب کاملاً عادی بوده و شعب مملو از جمعیت هستند.

این مسؤول ضمن اشاره به الکترونیکی بودن رأی‌گیری شوراها در شهر قزوین، تصریح کرد: روند بسیار خوبی را در رأی‌گیری در استان شاهد هستیم و این نوید را می‌دهیم که تاکنون در استان قزوین میزان مشارکت مردم بیش از 40 درصد بوده است و امیدواریم با حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رأی، مشارکت حداکثری که مطالبهٔ مقام معظم رهبری است محقق شود.

حبیبی در پایان تأکید کرد: از مردم درخواست می‌کنیم رأی دادن را به ساعات پایانی رأی‌گیری موکول نکنند و هم‌وطنانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به رأی دادن نشده‌اند، هر چه سریع‌تر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در سرنوشت شهرها و کشور خویش مشارکت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول