اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مشارکت ۴۵۰ هزار کرمانشاهی در انتخابات/ میزان مشارکت کرمانشاهیان تا کنون ۲۹ درصد بوده است

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: مجموع واجدین شرایط رای در سراسر استان کرمانشاه یک میلیون و ۵۷۷ هزار نفر است که از این تعداد ۴۵۲ هزار نفر رای داده‌اند از این رو میزان مشارکت مردم این استان تاکنون در این دوره از انتخابات حدود ۲۹ درصد بوده است.

مشارکت ۴۵۰ هزار کرمانشاهی در انتخابات/ میزان مشارکت کرمانشاهیان تا کنون ۲۹ درصد بوده است

جلیل بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور گسترده و معنادار مردم در شعب اخذ رأی این استان، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم این استان در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به ساعت زمانی مشابه در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دوره قبل بیشتر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در هیچیک از شعب اخذ رأی در استان کرمانشاه کمبود تعرفه وجود ندارد، افزود: به اندازه یک و ۳ دهم درصد برابر تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در استان کرمانشاه تعرفه رأی وجود دارد و تعداد تعرفه‌های مصرفی در سامانه جامع انتخابات به تفکیک هر شهرستان، بخش و شعبه قابل رؤیت است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: اگر تعداد تعرفه‌های مصرفی در شعبه اخذ رأی سطح این استان به حدود کمتر از ۳۰ درصد برسد، سریعاً برای آن شعبه تعرفه ارسال می‌شود.

بالایی بیان کرد: تا مقطعی از بعد از ظهر امروز میزان مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات نسبت به میانگین کشوری بیشتر بوده است و بنابر آمارهای موجود ۲۹ درصد از مردم استان پای صندوق‌های رای رفته‌اند.

وی ادامه داد: مجموع واجدین شرایط رای در سراسر استان کرمانشاه یک میلیون و ۵۷۷ هزار نفر است که از این تعداد ۴۵۲ هزار نفر رای داده‌اند.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول