اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مردم پیروزی واقعی انتخابات هستند

امام جمعه اراک گفت: ملت بزرگ، فخیم و با بصیرت ایران امروز با حماسه آفرینی دیگر پیروز انتخابات امروز است.

مردم پیروزی واقعی انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی؛ سیاسی جمعه اراک با بیان اینکه مردم استان بار دیگر نشان دادند به انقلاب و رهبر خود متعهد هستند، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات از اولین ساعات رای‌گیری جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: هموطنان و شهروندان با بصیرت استان با حضور خود و انتخاب اشخاص شایسته در شورای شهر و فرد اصلح در ریاست جمهوری به آبادانی شهر و کشور کمک کنند.

امام جمعه اراک  با بیان اینکه 28 خرداد باردیگر به صحنه غرور ملی ایرانیان تبدیل شد؛ گفت:  پیروز اصلی آزمون انتخابات ۲۸ خرداد  ملت با بصیرت ایران اسلامی است.

  دری‌نجف‌آبادی بر لزوم حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و بیان داشت: مردم با بصیرت کافی افرادی شایسته و لایق برای کشور انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: منتخبین مردم باید خالصانه در راه خدمت به مردم گام برداشته و مطامع شخصی را دنبال نکنند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه این انقلاب امانت خون شهدا، شهید سلیمانی‌ها، شهید فخری‌زاده‌ها و شهید حججی‌ها است، ادامه داد: تحول‌گرایی، آرمان‌گرایی، ضد فساد، با برنامه‌ بودن، حرکت در مسیر امام راحل و عدالت خواهی باید شاخصه دولت منتخب مردم باشد.

 به گزارش فارس اشاره به ولادت امام رضا و مناسبت‌های ماه تیر از جمله هفته قوه قضاییه از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/

 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول