اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نماینده اردکان: حضور حداکثری در انتخابات عامل حل مشکلات کشور است

نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس با ارزیابی مطلوب مشارکت مردم در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات عامل حل مشکلات در کشور است.

نماینده اردکان: حضور حداکثری در انتخابات عامل حل مشکلات  کشور است

محمدرضا دشتی اردکانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه مراجعه مردم به صندوق های اخذ رای بسیار خوب است اظهار کرد: روز ۲۸ خرداد ماه برای همیشه ماندگار خواهد بود و مردم در این روز سیاسی بسیار نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه مردم با شرکت در حوزه های انتخابیه اردکان و استان یزد با رای بسیار بالای خود پشتوانه قوی برای رئیس جمهور آینده کشور در سطح ملی و بین المللی فراهم می کنند افزود: ناکارآمدی وجود دارد اما می‌ توان با حضور در صحنه انتخابات و رای به فرد اصلح مشکلات را حل کرد.

دشتی با بیان اینکه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با پیروی از مقام معظم رهبری در رویدادهای حساس انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری دارند اظهار کرد: انتخابات تجلی اراده ملت ایران است و مردم در تعیین سرنوشت خود بسیار سهیم هستند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرنوشت کشور به دست مردم رقم می خورد و خود مردم باید برای تعیین سرنوشت آینده خود امروز اقدام درست را انجام دهند عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب رشد قدرت درونی و تقویت چانه زنی و دیپلماسی کشور است که اثرات مثبت آن را در آینده خواهند دید.

دشتی اردکانی با بیان اینکه حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رای مشکلات سنگین‌تری را به کشورمان وارد می‌کند، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ضربه محکمی را به دشمنان وارد می‌کند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول