اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مصرف ۷۰ درصد تعرفه‌های انتخاباتی توزیع‌شده در خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری انتهابات در یک هزار و ۲۰ شعبه در سطح استان، خاطرنشان کرد: از این تعداد شعب حدود ۷۰ درصد از تعرفه‌های خود را مصرف کرده‌اند.

مصرف ۷۰ درصد تعرفه‌های انتخاباتی توزیع‌شده در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش‌خبر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم از مدت‌ها پیش در استان انجام شده، اظهار داشت: امروز در یک هزار و ۲۴ شعبه، عوامل اجرایی آماده برگزاری انتخاباتی سالم هستند.

 وی با اعلام اینکه رأی‌گیری یک در هزار و ۲۴ شعبه استان آغاز شده و شور وشعف مردم در ساعات اولیه چشمگیر است، بیان داشت: رأی گیری از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۷ ادامه خواهد داشت و بعد با تقاضای استانداران و موافقت وزیر کشور، ساعات افزوده خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی تأکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی نیز به واسطه مدیریت نمایندگان فرماندار و ناظران بهداشتی انجام شد تا زمینه رأی‌گیری از مردم با اطمینان از مسائل بهداشتی فراهم شود.

وی با بیان اینکه آگاهانه‌ترین رفتار و انتخابات مؤثر را از سوی مردم شاهد خواهیم بود، افزود: هم‌استانی‌ها رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و با توجه به اینکه اثر انگشت حذف شده خودکار شخصی به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ هزار تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برای شوراها ۷۸۴ هزار تعرفه بین فرمانداری‌های استان توزیع شده است.

خوش‌خبر با اعلام اینکه در برخی از شعب تعرفه‌ها مصرف شد و ما مجبور به تأمین مجدد تعرفه به‌ویژه در مناطق روستایی استان شدیم، افزود: در هشت شعبه اخذ رأی در سطح استان تعرفه‌ها به پایان رسید که این شعب در روستاهای بیرجند و سربیشه مستقر هستند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در یک هزار و ۲۰ شعبه در سطح استان، خاطرنشان کرد: از این تعداد شعب حدود ۷۰ درصد از تعرفه‌های خود را مصرف کرده‌اند و برای تعرفه هیچ مشکلی وجود ندارد و متناسب با جمعیت هر بخش استان تعرفه به میزان مورد نیاز توزیع شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول