اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازداشت پنج نفر از عوامل خرید و فروش رأی در کهریزک/ توقیف وجه و خودروهای متخلفان

بخشدار کهریزک گفت: پنج نفر از عوامل خرید و فروش رأی در کهریزک بازداشت شدند و در پی آن سه کاندید شهر باقرشهر و کهریزک تحت پیگیری قضایی قرار گرفتند.

بازداشت پنج نفر از عوامل خرید و فروش رأی در کهریزک/ توقیف وجه و خودروهای متخلفان

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، امین بابایی بخشدار کهریزک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با همراهی و همسویی عوامل اجرایی و حوزه‌های نظارتی به شایستگی از آغازین ساعت روز ۲۸ خرداد محقق شده و شرایط اخذ رای از ساعت ۷ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجرا است.

وی در ادامه گفت: بر مبنای اخبار واصله و پیگیری‌های ارزشمند نیروهای ارزشی در حوزه‌های مختلف اعم از مجموعه سربازان گمنام امام زمان، مجموعه سپاه، بسیج و نیروهای خدوم مجموعه بخشداری، باخبر شدیم چند نفر اقدام به خرید و فروش آرای شورای اسلامی شهر کهریزک و باقرشهر می‌‌کنند.

بخشدار کهریزک با اشاره به رصد تخلفات انتخاباتی در بخش کهریزک افزود: اقدامات موثر و ویژه‌ای در خصوص تخلفات انتخاباتی به ویژه خرید و فروش رای در حال انجام است که از مهمترین آنها می‌توان به دستگیری پنج نفر که هم اکنون در حوزه کلانتری تحت نظر هستند و شناسایی تعدادی که با دستور قضایی تحت پیگردد قانونی قرار گرفتند، اشاره کرد.

بابایی تصریح کرد: پیگیری از سه کاندید مستقر در شهر کهریزک و باقرشهر در حال انجام است که حوزه قضایی با اقتدار در راستای پیگیری حقوق عامه مردم و رسیدن احقاق حقوق حقه برخوردهای قاطع با متخلفین به ویژه کاندیداهایی که اقدام به این تخلف محرز کردند از فردا آغاز خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحت تاثیر بازداشت این عوامل، سه کاندید شورای شهر باقرشهر و کهریزک در پیگیری قضایی قرار گرفتند و اموال مرتبط به این موضوع اعم از مبالغ یا هر وجه و خودروها و موارد خاص این افراد توقیف شده تا اقدامات قضایی بر مبنای رصد اطلاعات لازم محقق باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول