اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ترس دشمن از حضور مردم در انتخابات است

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان گفت: دشمنان از حضور مردم در پای صندوق رأی هراس دارند.

ترس دشمن از حضور مردم در انتخابات است

حجت‌اسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار کرد: مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری آفریدند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همیشه بیدار هستند، عنوان کرد: مردم همواره می‌دانند در چه زمان و چه موقعیتی پشت سر ولایت فقیه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات وظیفه شرعی و دینی ما است، عنوان کرد: حضور در انتخابات وظیفه دینی و هم وظیفه ملی ما است.

بیگدلی با بیان اینکه ایران در طول سالیان متمادی از داشتن حق انتخاب سرنوشت دور بوده است، عنوان کرد: این حق بعد از انقلاب برای مردم لحاظ شد و انتخابات باشکوهی در طول سال‌های پس از انقلاب برگزار شد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان با اشاره به اینکه ولی فقیه و امام خمینی (ره) همواره در انتخابات حضور یافته‌اند، بیان کرد: در انتخابات‌های پس از انقلاب صحنه‌های باشکوهی از حضور مردم به پیروی از رهبری در پای صندق‌های رأی به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات ایران کیفیت رأی نداریم و کمیت مهم است، گفت: این بدان معنا است که تاثیر بالا یا پایین رأی مطرح نبوده و رأی همه یکسان است.

بیگدلی با اشاره به اینکه از سوی دیگر دشمنان و منافقان می‌گویند رأی ندهید چرا که رای ندادن را راهی برای ضربه زدن به ایران می‌دانند، عنوان کرد: بهترین راه مقابله با دشمنان افزایش حضور در انتخابات است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) در استان زنجان ادامه داد: تاکید دشمنان بر دور کردن مردم از پای صندوق‌های رأی است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی است، عنوان کرد: مردم با حضور در پای صندوق رأی پشتیبانی خود را انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول