اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد: حضور در انتخابات موثرترین راه برای تغییر وضعیت است

استاندار یزد با اشاره به لزوم مشارکت در انتخابات گفت: حضور در انتخابات موثرترین راه برای تغییر وضعیت و رفع مشکلات و چالش ها است.

استاندار یزد: حضور در انتخابات موثرترین راه برای تغییر وضعیت است

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، محمد علی طالبی دقایقی پیش با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد اظهار کرد: همه تلاش مجموعه استان بر این بود تا بحث پراکندگی و افزایش شعب اخذ رای صورت گیرد که صف تشکیل نشود اما با این وجود از اولین دقایق شاهد شکل گیری صفوف مردم هستیم و در عین حال بر اساس بازدیدها شاهد رعایت جدی پروتکل های بهداشتی در شعب بودیم.

وی با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده در سطح استان و اطلاعات به دست آمده از برگزاری فرایند انتخابات ابراز رضایت کرد و افزود: بررسی ها نشان دهنده روند خیلی خوب برگزاری انتخابات با کمترین مشکل و افزایش خوب هماهنگی بین دست اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات است.

استاندار یزد با بیان اینکه همه پیش بینی ها برای اخذ رای مردم تا ساعات پایانی اندیشده شده است ادامه داد: شرایط لازم به ویژه رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب فراهم شده اما توصیه داریم که مردم رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند تا هم فشار به عوامل برگزاری نیاید و هم اینکه بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی شعب اخذ رای را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای فردی که گلایه دارد و از عملکردها ناراضی است قهر با صندوق رای نخواهد بود اظهار کرد: باید حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت را برگزید و معتقدم کسانی که گلایه دارند باید حضور در عرصه انتخابات را جدی تر داشته باشند و تغییر در روند امور را از این طریق رقم بزنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول