اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

استاندار مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت+ فیلم

استاندار استان مرکزی دقایقی پیش رأی خود را به صندوق رأی انداخت.

استاندار مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید علی آقازاده دقایقی پیش با حضور در دبیرستان امام علی(ع) رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: در ۴۲ سال گذشته جشن‌های زیاد و خاطرات خوبی با مردم داشتیم و یکی از بهترین خاطرات با مردم بودن، حضور در شعب اخذ رای است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امروز بار دیگر مردم نشان خواهند داد که صندوق‌های رأی حرف اول را می‌زنند و انتخابات سرنوشت مردم را برای مدت ۴ سال در زمینه‌های اجرایی کشور و مدیریت اجرایی و مدیریت شوراها رقم می‌زند.

آقازاده با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات در نخستین ساعت رأی‌گیری اظهار کرد:‌به رغم همه پیش بینی‌هایی که بدخواهان ایران انجام دادند و به رغم تلاش‌های آنها، رصد آنلاین انتخابات از صبح امروز نشان می‌دهد که در همین سه ساعت میزان آرای مردمی که پای صندوق‌های رأی آمدند بسیار امیدوار کننده است و پیشأبینی می‌شود در ساعات بعدازظهر و پایانی رأی‌گیری، شاهد استقبال و تمایل مردم همانند دوره‌های گذشته باشیم.

وی گفت: هرکس در شوراها و ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره‌ای مجلس و خبرگان انتخاب شود، مورد احترام همه مردم و گروه‌هاست و با احترام به مردم و قانون اساسی و انقلاب همه باید با این گروه منتخب همکاری کنند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول