اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بازوند: امسال کمبود تعرفه نخواهیم داشت/ انتخابات تا ساعت 24 تمدید خواهد شد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای خوب بوده است، عنوان داشت نگرانی در خصوص کمبود تعرفه رای نخواهیم داشت و احتمالا و طبق سنوات گذشته انتخابات تا ساعت 24 امشب تمدید خواهد شد.

بازوند: امسال کمبود تعرفه نخواهیم داشت/ انتخابات تا ساعت 24 تمدید خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند با حضور در دبیرستان استقلال رای خود را به صندوق رای انداخت و در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنان پاسخ داد.

وی در ابتدای سخنان خود، اظهار داشت: از مردم درخواست داریم که حتماً و در ساعات اولیه رای گیری در محل شعب اخذ رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق بیندازند، چرا که این یک ساعتی که آن‌ها وقت گذاشته و تشریف می آورند برای رای گیری، بر یک هزار و ۴۶۰ روز آنها تاثیر می‌گذارد.

بازوند ادامه داد: امروز برای مردم و نظام یک جشن و برای دشمنان کشور  یک عزا است، از این رو شرکت کردن در انتخابات خاری است در چشمان آن‌هایی که مکرراً در چند وقت گذشته خواهان آن بودند که مردم رای ندهند، متاسفانه تبلیغات منفی علیه مردم و کشور ما وجود داشته و توسط دشمنان همیشه پخش می‌شده و متاسفانه در این میان هم برخی فارسی زبانان با آن‌ها همکاری کردند.

استاندار کرمانشاه در خصوص وضعیت و شرایط برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر نیز عنوان کرد: در حال حاضر ۴۰ هزار نفر نیروی اجرایی و نظارتی در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در کرمانشاه هستند و این انتخابات در یک هزار و  ۹۴۲ شعبه در حال انجام است.

کمبود رای نخواهیم داشت

هوشنگ بازوند در خصوص تمهیدات صورت گرفته برای اجرای انتخابات نیز، گفت: لازم به ذکر است که اشاره کنیم در انتخابات پیش‌رو تعرفه کمبود تعرفه نداریم و از قبل بیش از ۱۰ درصد تعرفه را برای شعب اخذ رای افزایش دادیم تا از مشکلات احتمالی هم جلوگیری کنیم، از طرفی به صورت آنلاین هم تمام شعب را رصد می‌کنیم و پیش از اینکه تعرفه‌ای در شعب اخذ رای به اتمام برسد همکاران ما تعرفه‌ها را به شعب ارسال می‌کنیم.

وی افزود: وزارت کشور هم به صورت آنلاین بر کار ما نظارت می‌کند و احیاناً اگر تعرفه‌ای کم بیاید، سریعتر این تعرفه‌ها به دست ما خواهد رسید و ما نیز آن را به شعبه اخذ رای ارسال خواهیم کرد.

احتمالاً انتخابات تا ساعت ۲۴ شب تمدید شود

بازوند مجدداً از مردم خواست که در ساعات اولیه در انتخابات شرکت کنند و ادامه داد: همچنین خواهشمندم که مردم در اوایل در اوایل وقت رای خودشان را به صندوق بیندازند و آن را به آخر وقت موکول نکنند، همچنین لازم به ذکر است که احتمالا و مطابق سنوات گذشته انتخابات تا ۲۴ شب تمدید خواهد شد و مشکلی وجود نخواهد داشت؛ اما علیرغم تمدید آن ما خواهان آن هستیم که مردم زودتر رای خود را به صندوق بیندازند.

تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شده است

استاندار کرمانشاه در خصوص نگرانی مردم در خصوص دستورالعمل‌های بهداشتی نیز گفت: پروتکل‌های بهداشتی در همه شعب به صورت کامل رعایت می‌شود و مشکل و نگرانی از این بابت وجود ندارد، نیروهای امدادی و بهداشتی در محل شعب اخذ رای حضور دارند و دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند و احیاناً حتی اگر فردی به شعبه اخذ رای و با خودش وسایل بهداشتی از قبیل ماسک هم نداشته باشد نیروهای بهداشتی که نماینده دانشگاه علوم پزشکی هستند به این فرد ماسک و سایر عوامل بهداشتی را هم تحویل می‌دهند.

از کرونایی‌ها هم رای خواهیم گرفت

وی افزود: در خصوص افرادی که متاسفانه به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند لازم هست عنوان کنم که ما در استان ۱۱ هزار نفر بیمار کرونایی داریم که لیست آنها توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار ما و به تبع آن در اختیار شعبه اخذ رای هم قرار گرفته است؛ از این ۱۱ هزار نفر تعدادی در بیمارستان‌ها حضور دارند که کار اخذ رای این بیماران توسط صندوق‌های سیار انجام خواهد گرفت و عزیزانی که در منزل تشریف دارند و امکان ندارد که به محل شعبه اخذ رای مراجعه کنند می‌توانند با شماره ۱۱۱ استانداری کرمانشاه تماس بگیرند و پس از تایید آدرس و شماره تلفن یک نفر با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با همراهی یک نفر از استانداری صندوق بسیاری را  به منزل این فرد خواهند برد تا وی نیز بتواند در این جشن ملی شرکت کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول