اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وجود مشکل در دستگاه‌های برخی شعب زنجان/ گلایه‌های مردم در زمینه مشکلات معیشتی به حق است

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: مشکل اینجاست که افراد در ریاست جمهوری شرکت می‌کنند و چون دستگاه مشکل دارد دیگر در شورا شرکت نمی‌کند و این در واقع تضییع حقوق کاندیداها و خود مردم است.

وجود مشکل در دستگاه‌های برخی شعب زنجان/ گلایه‌های مردم در زمینه مشکلات معیشتی به حق است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن شجاعی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: به مردم بزرگوار عرض می‌کنم که امروز قرار است چند دقیقه وقت بگذاریم تا سرنوشت ۸۵ میلیون نفر را برای سالیان متمادی تعیین کنیم.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به مشکلات مردم در حوزه معیشتی و اقتصادی گفت: گلایه‌ها در این زمینه به حق است و امروز با اینکه کشور ثروت عظیمی دارد، مردم در فقر هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات دلیل بر عدم حضور مردم در انتخابات نمی‌شود، گفت: اگر مردم پای صندوق نباشند، دشمن از این فرصت سوء استفاده خواهد کرد.

شجاعی با اشاره به اینکه امروز حماسه دیگری از سوی مردم رقم خواهد خورد، افزود: امروز با رای قوی و مشارکت بالا رئیس جمهوری انتخاب خواهد شد که کارآمدی لازم را برای مشکلات داشته باشد.

وی تصریح کرد: راه حل مشکلات کشور از همین صندوق رای می‌گذرد و مردم هم به خاطر خون شهدا پای صندوق خواهند بود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه نظارت لازم در راستای جلوگیری از تخلف انجام می‌شود، گفت: اگر تخلفی باشد برخورد شده و حتی به دستگاه قضایی نیز معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شعب مشکلاتی گزارش شده که تذکرات لازم داده شده است، گفت: در بررسی دیدیم که دستگاه‌های اخذ رای مشکلاتی داشت که تاکید کردیم سریع حل شود.

شجاعی افزود: این مشکل باعث شده است که افراد در ریاست جمهوری شرکت می‌کنند و چون دستگاه مشکل دارد دیگر در شورا شرکت نمی‌کنند که این در واقع تضییع حقوق کاندیداها و خود مردم است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول