اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ازدحام شکوه‌آفرین ۲۸ خرداد در مسجد شکوهی ساری+ فیلم

مردم منطقه جنوب شهر ساری از اقشار متوسط و رو به پایین از صبح زود با اشتیاق شناسنامه در دست گرفتند تا با رای خود بگویند حافظ خون سردار سلیمانی و شهدای این خاک هستند.

ازدحام شکوه‌آفرین  ۲۸ خرداد در مسجد شکوهی ساری+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، از ساعات اولیه آغاز به‌کار باجه‌های اخذ رای در مرکز مازندران شاهد صفوف طولانی رای‌گیری هستیم، مردم گله‌مند از وضعیت معیشتی و اقتصادی آمدند تا بگویند باری دیگر به امام و رهبر انقلاب لبیک بگویند.

همانطور که می‌دانید طی روزهای اخیر شاهد تبلیغات کارشکنانه دشمنان نظام و انقلاب در شبکه‌های مجازی بودیم تا جایی که امروز چشم جهان به انتخابات جمهوری اسلامی ایران است.

به کوری چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل و سومین سال از پیروزی خود، باری دیگر شاهد یکدلی و حضور مردم با بصیرت همیشه در صحنه است.

مردم منطقه جنوب شهر ساری از اقشار متوسط و رو به پایین از صبح زود با اشتیاق شناسنامه در دست گرفتند تا رای خود بگویند حافظ خون سردار سلیمانی و شهدای این خاک هستند.

 مسجد شکوهی یا مسجد صاحب الزمان (عج)  واقع در بلوار کشاورز ساری، با دو گنبد آبی رنگ مقبره‌ای، که از سال ۱۳۱۹ ساخته شد و دارای مقبره‌هایی زیبا است، از گذشته تاکنون کانون تبلیغات کاندیدهای انتخاباتی و بزرگترین شعبه اخذ رای در این منطقه بوده است، مردم اینجا با این مسجد خاطرات زیادی دارند.

امروز در ۲۸ خرداد ماه همزمان با انتخابات شورای شهر اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان، مردم آمدند تا باری دیگر خاطرات تازه‌ای از انقلاب را به ثبت برسانند، در صفوف شاهد حضور کهنسالان در کنار جوانان هستیم که سرپا ایستادند و خستگی برایشان معنایی ندارد.

مشاهده مردمی که با شور و هیجان به میدان آمدند و می‌خواهند کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند نمونه‌ای بارز از ایمان، امید و لبیک به فرمان ولایت فقیه است.

گفتنی است رای‌گیری در شعبات فعال شهر ساری از صبح آغاز و تا پاسی از شب ادامه دارد، همچنین با توجه به وجود ویروس کرونا مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در دست داشتن خودکار شخصی به صندوق‌های اخذ رای مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول