اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

230 خبرنگار اخبار انتخابات در همدان را پوشش می‌دهند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: 130 خبرنگار از رسانه‌های الکترونیکی و مکتوب و 100 نفر از خبرنگاران و عوامل صدا و سیما اخبار انتخابات در استان همدان را پوشش می‌دهند.

230 خبرنگار اخبار انتخابات در همدان را پوشش می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با بیش از ۴۰ نفر از خبرنگاران از رسانه‌های مختلف استان رویدادهای انتخابات را گزارش می‌دهند اظهار کرد: در کل استان هم ۱۳۰ خبرنگار از رسانه‌های مختلف و ۱۰۰ نفر هم از عوامل صدا و سیما در حال گزارش از این رویداد بزرگ در سراسر استان هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از پنج  ماه است که جلسات کمیته اطلاع رسانی با حضور خانه مطبوعات، نمایندگان رسانه‌ها و صدا و سیما تشکیل شده است افزود: در تمام برنامه ها اعتقاد داریم که مشارکت حداکثری در رسانه‌ها بدون حضور رسانه‌ها امکان پذیر نیست.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با تأکید بر اینکه خبرگزاری‌ها، نشریات، صدا و سیما و فضای مجازی و چهار رکن اساسی اطلاع رسانی است تصریح کرد: همواره تعامل خوبی  بین اصحاب رسانه با ستاد انتخابات استان همدان وجود داشته و این تعامل در همه حوزه‌ها به ویژه مدیریت کرونا بوده است.

وی ادامه داد: اولویت حضور خبرنگاران در ستاد انتخابات در روز رأی گیری با خبرگزاری‎ها، روزنامه‌های محلی و پایگاه‌های خبری بوده که سعی کردیم با وجود محدودیت‌ها از رسانه‌ها برای حضور حداکثری بهره برده و  شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

ربانی‌مهر با بیان اینکه سه نشست خبری با موضوع انتخابات  با اصحاب رسانه تا امروز برگزار شده خاطرنشان کرد: فردا هم برای اعلام نتایج هم نشست خبری نهایی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول