اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شاه حسینی: تاکنون 391 نامزد از انتخابات شورای شهر یزد انصراف دادند

دبیر ستاد انتخابات استان یزد از انصراف ۹۰ نفر دیگر از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان یزد خبر داد و گفت: آمار انصرافی‌ها تا این لحظه به ۳۹۱ نفر رسیده است.

شاه حسینی: تاکنون 391 نامزد از انتخابات شورای شهر یزد انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی شاه حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و از انصراف ۹۰ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس از زمان تایید نهایی صلاحیت داوطلبان انتخابات تاکنون، ۳۹۱ داوطلب از ادامه رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان یزد انصراف دادند.

وی با اشاره به ثبت‌نام اولیه چهار هزار و ۱۱۷ نفر برای ورود به ششمین دوره انتخابات شوراهای استان، افزود: تاکنون ۱۱۰ داوطلب انتخابات شورای شهر و ۲۸۱ داوطلب انتخابات روستاها از شرکت در این دوره از رقابت‌ها کناره گیری کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: نامزدهای انتخاباتی باید برای تصاحب هزار و ۳۶۹ کرسی شورای اسلامی شهر و روستای استان با یکدیگر به رقابت بپردازند.

شاه حسینی تصریح کرد: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان یزد، یکهزار و ۹۱۹ شعبه اخذ در سطح استان پیش‌بینی شده که از این تعداد، ۹۶۶ شعبه برای جمع آوری آرای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۵۳ شعبه برای جمع آوری آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دایر می شود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول