اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

مشکلات امروز کشور محصول تفکر غیر انقلابی دولت هاست

امام جمعه بخش بهمن گفت: مشکلات امروز کشور ناشی از تفکر غیر انقلابی دولت ها است، لذا باید تفکری همچون تفکر شهید سلیمانی در کشور حاکم شود تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

مشکلات امروز کشور محصول تفکر غیر انقلابی دولت هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده ساعتی پیش در مراسم گرامیداشت دهه کرامت در جمع بانوان روستای اسفندآباد شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: حضرت علی(ع) در روایتی ضمن بیان اوصاف انسان های با کرامت، می فرمایند: «انسان های با کرامت دروغ نمی گویند و‌خیانت نمی کنند».

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: با در نظر گرفتن این سخن امیر المومنین(ع) مردم باید در انتخابات ۲۸ خرداد کسی را به عنوان نماینده خود در شوراها و همچنین در رأس امورات کشور (به عنوان رئیس جمهور) انتخاب کنند که به مردم دروغ نگوید و به کشور خیانت نکند.

حجت الاسلام علیزاده افزود: دلخوری مردم از این است که پیش از این افرادی به آنان وعده حل مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری، ازدواج جوانان و ... را داده؛ اما به وعده خود عمل نکردند. امروز نیز عده دیگری همان وعده ها را می دهند و این مردم هستند که باید هوشیار باشند و به کسی رأی دهند که حرف و عملش یکی باشد و بتواند وعده های خود را محقق کند.

علیزاده خاطرنشان کرد: مردم ما با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی که دلسوز مردم و پیرو ولایت باشد سرنوشت خوبی برای کشورشان رقم خواهند زد. همچنین مردم تنها تکلیف به حضور در انتخابات به صورت فردی ندارند؛ بلکه باید دیگران را هم دعوت به حضور در انتخابات کنند.

وی ادامه داد: دشمنان این نظام با تمام قوا و نیرو به میدان آمده و تمام شبکه های خود را فعال کرده اند تا انتخاب حداکثری صورت نگیرد و حضور مردم را به حداقل برسانند. لذا مردم یک بار دیگر با حضور بی سابقه خود دشمن را نا امید می کنند.

امام جمعه بخش بهمن با تأکید بر اینکه مشکلات امروز کشور محصول تفکر غیر انقلابی دولت ها است، اذعان کرد: باید تلاش کنیم تفکری انقلابی همچون تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور حاکم شود تا مشکلات ریشه کن شود.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول