اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نماز جمعه این هفته در سراسر فارس برگزار می‌شود

براساس آخرین وضعیت استان فارس و نداشتن هیچ نقطه قرمز، نماز جمعه ۲۸ خرداد در تمامی شهرهای استان فارس برگزار می‌شود.

نماز جمعه این هفته در سراسر فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به دنبال شیوع ویروس کرونا و پرهیز از هر گونه تجمع طی یک سال و چند ماه گذشته نماز جمعه نیز مشمول محدودیت‌های کرونایی قرار گرفت و در چندین نوبت تعطیل شد اما با اتمام پیک چهارم و رسیدن به یک وضعیت ثابت نماز جمعه مجدد در شهرهای فارس اقامه می‌شود. 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس در این باره به خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا ۱۸ شهرستان استان فارس در وضعیت نارنجی و ۱۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

حجت‌الاسلام حسین ملک مکان، با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌ها برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد و نارنجی بلامانع است، گفت: با این شرایط فردا ۲۸ خردادماه نماز جمعه در تمامی شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود. 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس افزود: شهرهایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند، نماز جمعه در فضای باز یا سالن‌های بزرگ و دارای سقف مرتفع و با جمعیت محدود و زمان محدود برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به وضعیت نارنجی شهر شیراز بیان کرد: نماز جمعه این هفته شهر شیراز مانند هفته‌های گذشته در مسجد شهدا( مصلای سابق) ابتدا خیابان ۹ دی برگزار می‌شود. 

گفتنی است در حال حاضر داراب، زرین دشت، فسا، سروستان، خرامه، ارسنجان، سرچهان، پاسارگاد، بوانات، خرمبید، مرودشت، سپیدان، بیضا، رستم، ممسنی، فراشبند، خنج و  مهر در وضعیت زرد قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی هستند. 

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول