اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رصد تبلیغات کاندیداها در روز سکوت انتخاباتی

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در روز سکوت انتخاباتی «پایان موعد تبلیغات تا روز أخذ رأی» کنترل و رصد می‌شود.

رصد تبلیغات کاندیداها در روز سکوت انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در روز سکوت انتخاباتی «پایان موعد تبلیغات تا روز اخذ رأی» کنترل و رصد می‌شود.

وی در تشریح قوانین انتخاباتی بیان کرد: با عنایت به اتمام موعد قانونی تبلیغات ۲۴ ساعت قبل از زمان رأی‌گیری در روز ۲۷ خردادما، هرگونه فعالیت تبلیغاتی کاندیداها در این روز برابر قانون ممنوع است و با ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی که خارج از موعد قانونی اقدام به تبلیغات کنند برخورد صورت خواهد گرفت.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان خاطرنشان کرد: در این روز تمام نامزدها و ستادهای تبلیغاتی اجازه هیچ نوع تبلیغات، برگزاری اجتماع و پخش اعلامیه را ندارند تا مردم بتوانند با آرامش در خصوص انتخاب کاندید اصلح تصمیم‌گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای تبلیغاتی که در پایان مهلت قانونی اقدام به تبلیغات کنند قطعا به مقررات و ضوابط پایبند نبوده و مستحق برخورد قانونی هستند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول