اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

وعده حل مشکلات از سوی مسببان وضع کنونی خنده‌دار است/ انتقاد از اظهارات اخیر رئیس ستاد انتخابات کشور

دبیر کل کانون دانشگاهیان با اشاره به عملکرد دولت و اصلاح طلبان گفت: می گویند اگر می خواهید مشکلاتی را که ما به وجود آوردیم را حل کنیم، باید به ما رای دهید! وعده حل مشکلات از سوی مسببان وضع کنونی واقعا خنده دار است.

وعده حل مشکلات از سوی مسببان وضع کنونی خنده‌دار است/ انتقاد از اظهارات اخیر رئیس ستاد انتخابات کشور

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و مسئول ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی در نشست اساتید دانشگاه علامه طباطبایی که با موضوع «لزوم نقش آفرینی اساتید و مشارکت حداکثری در انتخابات» برگزار شد، گفت: حضور در انتخابات جدای اینکه وظیفه شرعی ماست، موجب می‌شود سرنوشت آینده کشور به دست خودمان رقم بخورد و ما هم باید در این مسیر تلاش کنیم تا انشاءالله سرنوشت کشور به خوبی و در شان و عظمت ملت بزرگ ایران رقم بخورد.

وی ادامه داد:‌ ما باید از فرصت باقی مانده تا انتخابات استفاده کنیم، تاکنون اساتید دانشگاه با تمام توان برای حمایت از آیت‌الله حضور داشته‌اند و علاوه بر اساتید، 16 هزار نفر از خانواده شهدا هم حمایت خود را از آیت الله رئیسی اعلام کرده‌اند و هرکدام به نحوی دارند کمک می‌کنند تا انشاءالله در آینده اتفاقات خوبی برای مردم رقم بخورد.

حسینی در ادامه با اشاره به حمایت اهل سنت از آیت الله رئیسی تاکید کرد: حمایت اهل سنت خیلی وقت‌ها از اصلاح‌طلبان بود اما این بار می‌گویند هرچه از سوی اصلاح‌طلبان به ما وعده داده شد عمل نشد و بیشترین خدمات را نیروهای انقلابی به ما داشته‌اند.

وی درباره این سوال که چرا باید به آیت‌الله رئیسی رای بدهیم، افزود: ما ایشان را نماد صداقت و صراحت می‌دانیم، شخصیتی که توانایی و کارایی لازم را برای اداره کشور دارد. رئیس جمهور باید بدون محافظه کاری تصمیم بگیرد و کار را پیش ببرد و آیت‌الله رئیسی همینطور که در قوه قضاییه ثابت کردند که توانایی بالایی دارند در صورتی که پیروز شوند هم می توانند اتفاقات بزرگی را برای خدمت به مردم رقم بزنند.

این استاد دانشگاه افزود: برخی با صراحت می‌گویند ما به نظام اسلامی، قانون اساسی و ولایت فقیه اعتقادی نداریم و با این حال توقع دارند مهمترین امورات کشور را به دست بگیرند! در کجای دنیا چنین چیزی ممکن است؟

وی با اشاره به فعالیت‌های اصلاح طلبان در انتخابات گفت: اصلاح طلبان می‌گویند آقای همتی صدای بی‌قدرتان است! ولی آیا واقعا همین است؟ اینها خودشان از اول انقلاب همواره در قدرت بودند؟ چگونه الان صدای بی قدرت‌ها شده‌اند؟

حسینی با اشاره وعده‌های محقق نشده دولت هم گفت: گفتند تورم را کنترل می کنیم اما تورم رکورد زد! در هشت سال گذشته افزایش قیمت دلار بی سابقه بود. الان هم این گونه می گویند که اگر می خواهید مشکلاتی را که ما به وجود آوردیم حل کنیم باید به ما رای دهید! وعده حل مشکلات از سوی مسببان وضع کنونی واقعا خنده دار است و اگر مسابقه طنز بود اینها مقام اول را می‌گرفتند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان افزود: اینها خودشان را معادل ایران و جمهوری می‌دانند و مدعی هستند اقتصاد می‌دانند و می‌گویند ما آمدیم که ایران کره‌شمالی نشود! یا آمدیم که آقای روحانی آخرین رئیس جمهور باشد! یعنی اگر ما رای نیاوریم  جمهوری اسلامی دچار فروپاشی خواهد شد! 

حسینی افزود: این حرف‌ها را البته دیگران هم می گفتند و امید داشتند که نظام ما چهل سالگی خودش را نبیند اما نظام اسلامی ما با قدرت و تمام اقتدار از ۴۰ سالگی هم گذشت و داریم برای ۴۰ ساله دوم برنامه ریزی می کنیم.

وی با اشاره اظهارات اخیر رئیس ستاد انتخابات کشور و انتقاد از آن گفت: آقای عرف گفته است مشارکت مردم در انتخابات حدود ۳۷ تا ۴۷ درصد است! واقعا چه لزومی دارد رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور چنین حرفی را بیان کند! چنین اظهاراتی می تواند روی وضعیت مشارکت تاثیر گذار باشد. بعد هم معلوم شد آمار ایشان مربوط به یک هفته پیش است و آخرین آمارها به مراتب حضور بیش از ۵۰ درصد را نشان می دهد.

وی با اشاره به اظهارات کاندیدای اصلی اصلاح طلبان ادامه داد: یکی از معیارهای کاندیداهای ریاست جمهوری این است رجال مذهبی باشند، ولی آیا کسی که دروغ می‌گوید و قصد دارد مردم را فریب دهد رجال مذهبی است؟ رجال مذهبی باید پایبند به مذهب باشد.

این استاد دانشگاه با اشاره به بی‌اخلاقی‌های صورت گرفته در مناظرات اظهار داشت: مردم دیگر با شیوه‌های عملیات روانی اصلاح طلبان آشنا شدند و دیگر اقبالی به این جریان ندارند، از سویی اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده اند که پایگاهی در میان مردم ندارند برای همین حاضر نشدند از  هیچ کاندیدایی حمایت کند.

این استاد دانشگاه در رابطه با سوال یکی از اساتید گفت: مسئولان دولت آقای روحانی و همچنین اصلاح طلبان در رابطه با استفاده از توانمندی بانوان شعارها و وعده های زیاد دادند و مدعی دفاع از حقوق زنان بودند اما در عمل در این هشت سال گذشته چیزی ندیدیم. در دولت آقای رئیسی نگاه ویژه ای به مسائل زنان خواهد شد . آقای رئیسی اهل شعار دادن نیست و به دنبال این است که در عمل حرف خود را ثابت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول