اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری نشست «ایستگاه انتخابات» در دانشگاه تربیت مدرس/ برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در حوزه سلامت و دانشگاه

نشست‌ «ایستگاه انتخابات» به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربیت مدرس و با حضور دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد.

برگزاری نشست «ایستگاه انتخابات» در دانشگاه تربیت مدرس/ برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در حوزه سلامت و دانشگاه

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربیت مدرس در سلسله نشست‌های «ایستگاه انتخابات» خود نشستی با سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و مسئول ستاد دانشگاهیان آیت الله رئیسی و بهرام عین الهی معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت برگزار کرد.

* انتقاد از یکجا نشینی رئیس جمهور

سید محمد حسینی در این نشست به بیان دیدگاه های آیت الله رئیسی در زمینه کلان چالش های وزرات علوم پرداخت و از نظام مقاله محور و تولید علم برای علم در دوره کنونی انتقاد کرد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به علم نافع و کمک آن به جامعه اشاره و بیان کرد: در برنامه های آقای رئیسی دانشگاه در خدمت جامعه در می آید و با همین امکانات موجود سعی در برقراری ارتباط بهینه با صنعت خواهد داشت.

وی ضمن انتقاد از یکجانشینی رئیس جمهور فعلی افزود: آقای رئیسی صاحب کارنامه است و در کف میدان حضور خواهند داشت و اینگونه نیست که فقط در دفتر خود بنشیند. به همین نسبت سنخ مدیرانی هم که انتخاب خواهند کرد از همین جنس خواهد بود.

* دولت آیت الله رئیسی برای مقابله با کرونا برنامه دارد

بهرام عین الهی معاون اسبق آموزشی وزارت بهداشت هم ضمن انتقاد از مدیریت کرونا در دولت فعلی برنامه های دولت آیت الله رئیسی را حول دو محور پیشگیری و قرنطینه و همینطور واکسیناسیون اعلام کرد.

وی در مورد نظام آموزشی در علوم پزشکی کشور به ضعف شدید در زمینه علوم پایه اشاره کرد و از دانشگاه تربیت مدرس به عنوان نمونه موفق علوم پایه در زمینه پزشکی نام برد و از خدمات و پژوهش های موفق این دانشگاه در این زمینه قدر دانی کرد.

عین اللهی در مورد تعارض منافع در حوزه سلامت و کمبود پزشک در کشور نیز گفت: در برنامه های آقای رئیسی مورد به مورد بررسی می شود و در صورت نیاز اقدام به آموزش تعداد بیشتری پزشک خواهد شد.

در این دیدار دانشجویان و اساتید دانشگاه تربیت مدرس حضور داشتند و در زمینه های مختلف سوالات خود را مطرح کردند.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول