اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نظارت 1200 بازرس در انتخابات در استان مرکزی

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ نفر بر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شواری اسلامی و شوراهای شهر و روستای این استان نظارت می‌کنند.

نظارت 1200 بازرس در انتخابات در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهدی زندیه وکیلی ظهر امروز در نشست هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی، اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ نفر متشکل از بازرس، سربازرس و بازرس ویژه بر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شواری اسلامی و شوراهای شهر و روستای این استان نظارت می‌کنند.

وی افزود: این افراد در نشست‌های آموزشی که بصورت آنلاین و حضوری برگزار شده بود حضور داشتند، همچنین جزوه‌های آموزشی در اختیار بازرسان، سربازرسان و بازرسان ویژه انتخابات آینده قرار گرفته‌است.

 

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی از حضور بازرسان هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی در تمامی شعب اخذ رای خبر داد و گفت: در این انتخابات فرآیند انتخابات توسط وزارت کشور از طریق بازرسان، سربازرسان و اعضای هیات‌های بازرسی کنترل می شود.

زندیه‌وکیلی  خاطرنشان کرد: بازرسان هیات‌ بازرسی استان نقش اصلی در نظارت و بازرسی و جلوگیری از تخلف احتمالی از طریق کاندیداها، شرکت کنندگان و برگزار کنندگان دارند.

وی از هماهنگی‌  بین هیات بازرسی انتخابات استان با شورای نظارت در شورای نگهبان و شورای نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و بیان کرد: با حضور بازرسان در شعب رای در صورت مشاهده تخلف در همان زمان با آن تخلف برخورد می‌شود.

به گزارش فارس یک‌هزار و ۱۹۰ بازرس، ۷۸ سربازرس و ۱۴ بازرس ویژه وظیفه نظارت و بازرسی برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را برعهده دارند.

 انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول