اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱۲۷ صندوق اخذ رأی در قاین مستقر می‌شود

فرماندار قاینات با بیان اینکه در دوره قبلی انتخابات برای قاینات ۱۱۴ شعبه أخذ رأی داشته‌ایم که این دوره به ۱۲۷ شعبه افزایش یافته، گفت: خوشبختانه تاکنون در قاینات در زمینه انتخابات مشکل خاصی وجود ندارد.

۱۲۷ صندوق اخذ رأی در قاین مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال برای رفاه حال مردم و جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی تعداد صندوق‌های أخذ رای در شهرستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در دوره قبلی انتخابات برای قاینات ۱۱۴ شعبه أخذ رأی داشته‌ایم که این دوره به ۱۲۷ شعبه افزایش یافته، بیان داشت: خوشبختانه تاکنون در قاینات در زمینه انتخابات مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار قاین در زمینه انتخابات شورای شهر نیز تبیین کرد: در شهر قاین ۲۴ نامزد و در شهرهای اسفدن، آرین‌شهر، نیمبلوک و خضری نیز بین ۱۱ تا ۱۳ نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون تخلف انتخاباتی در شهرستان شاهد نبوده‌ایم و همه نامزدها در چهارچوب قانون با یکدیگر رقابت می‌کنند و امیدواریم با مشارکت حداکثری  مردم برگ زرین دیگری در تاریخ کشور عزیزمان رقم بخورد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول