اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

شرکت در انتخابات نشانه‌ای از پایبندی مردم به نظام است

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: شرکت در انتخابات حق مردم و نشانه‌ای از پایبندی مردم به نظام است.

شرکت در انتخابات نشانه‌ای از پایبندی مردم به نظام است

حجت الاسلام حمید رضا بندانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را در پیش داریم  که مسئولان ارشد نظام تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات  دارند  زیرا حضور حداکثری پشتوانه ای برای نظام و انقلاب است.

وی افزود:  شرکت در انتخابات حق مردم و نشانه‌ای از پایبندی مردم به نظام است  معنای شرکت در انتخابات این است که مردم در امر سیاستگذاری و ریل گذاری نظام شان حاضرند و نسبت به آن احساس مسئولیت می‌کند.

بندانی بیان کرد: بحث بعدی  این است که مشارکت در انتخابات نشان دهنده میزان آگاهی و شعور سیاسی مردم یک جامعه و حساسیت آنها نسبت به سرنوشت نظامی است که در آن زندگی می کنند.

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان ادامه داد: حضور در انتخابات در بعد داخلی یک معنا و در بعد خارجی معنای دیگری دارد در بعد داخلی اراده ملی در معرض نمایش گذاشته می‌شود که نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم نسبت به نظام دارد و در بعد خارجی مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده مقبولیت نظام است و مزایای زیادی برای کشور از جمله در عرصه خارجی به همراه دارد و ضریب امنیت ملی را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمنان نظام سال‌هاست که تلاش دارند در برگزاری انتخابات کشور خلل وارد کرده و حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند تا به بهانه نقض حقوق عامه در مسائل داخلی کشور دخالت کنند اما مردم آگاه و هوشیار کشور هیچ‌گاه اجازه تحقق این توطئه را نداده‌اند.

بندانی بیان کرد: دشمن منتظر است ببنید میزان مشارکت مردم در انتخابات چقدر است و بر اساس برنامه‌ریزی خواهد کرد اگر میزان مشارکت ماحداکثری کم باشد فشار حداکثری را بر نظام و مردم خواهد آورد

وی تصریح کرد: دشمن دشمن است و دشمنی خود را به هر نحو اعلام خواهد کرد ولی اگر مشارکت حداکثری و زیاد باشد می‌داند  مردم پای نظام ایستاده‌اند و یقیناً با ما کنار خواهد آمد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول