اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

قدردانی ‌خادمیاران رضوی در دهه کرامت از مدافعان سلامت کرمانشاه

مسؤول کانون خدمت رضوی سلامت استان کرمانشاه گفت: برنامه تقدیر از مدافعان سلامت در بیمارستان‌های درگیر کرونا و توزیع تبرکات حضرت رضا(ع) را در دهه کرامت در برنامه داریم.

قدردانی ‌خادمیاران رضوی در دهه کرامت از مدافعان سلامت کرمانشاه

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: کانون سلامت آستان قدس رضوی در راستای خدمت بی‌منت به بیماران محروم در استان از سال ۹۵ متشکل از تعدادی از پزشکان متخصص، فوق تخصص عمومی و پرستاران و کادر درمان به عشق آقا علی بن موسی (ع) خدماتی را در راستای محرومیت‌زدایی و افزایش هم‌افزایی در حوزه سلامت در استان آغاز کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های بارز این کانون، اضافه کرد: از برنامه‌های بارز در سال ۹۶ در زلزله سرپل‌ذهاب بود که در بامداد همان روز زلزله اکیپ‌های تخصصی و فوق‌تخصصی همراه با دارو و تجهیزات به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند و در سال‌های بعد بیش از ۷۰ اردوی جهادی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان و همچنین در حاشیه شهر کرمانشاه و بعضی از شهرهای استان، خدمات‌رسانی کردند.

مسؤول کانون خدمت رضوی سلامت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کانون خدمت رضوی سلامت استان کرمانشاه در اربعین سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ با برقرار شدن کمپ‌های کانون سلامت خدمت به زائران را داشتیم و در سال ۹۸ در نجف و کربلا اکیپ برپا کردیم.

وی گفت: با شروع ویروس منحوس کرونا در سال ۹۹ اردوهای جهادی به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی متوقف شد، ولی در راستای افزایش روحیه در پرسنل مدافعان سلامت و بیماران برنامه‌هایی را از جمله توزیع تبرک، غذای حضرتی تقدیر از مدافعان سلامت در بیمارستان‌های درگیر کرونا انجام شده است.

محمدی افزود: امسال هم در دهه کرامت برنامه تقدیر از مدافعان سلامت در بیمارستان‌های درگیر کرونا و توزیع تبرکات حضرت رضا(ع) را داریم.

وی گفت: خدمت به محرومین به عشق امام رضا(ع) در جامعه پزشکی گسترش پیدا کرده پزشکانی را در سطح استان داریم که در مطب خود به عشق آقا بیمار نیازمند را ویزیت می‌کنند و با مراجعه بر بالین بیمارانی که توانایی مراجعه به مراکز درمانی ندارند، خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول