اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای 13 هزار دانش‌آموز رأی اولی زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای 13 هزار دانش‌آموز رأی اولی زنجان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خبر داد.

برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای 13 هزار دانش‌آموز رأی اولی زنجان

حسن مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات در هفته جاری اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۴۷۰ نفر رأی اولی در سطح استان حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر از رأی اولی‌های زنجان پسر هستند، اضافه کرد: بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از این افراد را نیز دختر هستند.

وی با اشاره به اینکه برای رأی اولی‌های استان جشن تکلیف سیاسی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

 مظفری با اشاره به اینکه میزگردهایی با موضوع انتخاب با حضور این دانش‌آموزان و مشارکت آموزش و پرورش و سپاه برگزار شده است، تاکید کرد: این برنامه‌ها با محوریت انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری دانش‌آموزان انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان ۱۳ شهید دانش‌آموز دارد که در سن رأی اولی به شهادت رسیدند، گفت: نمایشگاه نمادین از این ۱۳ شهید والامقام در اداره‌کل راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود، ابراز کرد: رأی‌اولی‌ها در واقع به سن تکلیف سیاسی رسیدند به همین دلیل هر روز محتوای مناسب تولید و در اختیارشان قرار می‌گیرد.

مظفری با بیان اینکه مقرر شده در روز انتخابات نیز به شکل نمادین معلمان با تعدادی از رأی‌اولی‌ها در هر منطقه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، ادامه داد: طراحی پوستر و بنر با محتوای انتخاباتی نیز انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش هیچ گونه حمایتی از کاندیدایی ندارد، تاکید کرد: تلاش این دستگاه فارغ از جناح بندی‌سیاسی حضور فرهنگیان در انتخابات است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول