اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

زاور: مردم‌سالاری با حضور حداکثری ملت ایران محقق می‌گردد

نایب رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌گردد.

زاور: مردم‌سالاری با حضور حداکثری ملت ایران محقق می‌گردد

مهسا زاور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ایران از معدود کشورهای جهان است که خود ملت سرنوشت‌شان را با حضور صندوق‌های رای تعیین کرده و این مردم‌سالاری با انقلاب اسلامی سال 57 متولد و نهال آن روزهای انقلاب با مشارکت مردم در انتخابات، بعد از 42 سال به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی گفت: مردم‌سالاری دینی با حضور حداکثر مردم در انتخابات محقق می‌گردد و ملت ایران روز جمعه 28 خرداد پای صندوق‌های رای حماسه دیگری را خلق کرده و به جهان نشان خواهند داد که تهدیدات و تحریم‌ها‌ کوچک‌ترین خللی در اراده ملت ایران ایجاد نکرده  است.

زاور افزود: هر ایرانی که به کشور خود علاقه‌مند است، باید در این انتخابات شرکت کنند تا ضمن شکست پروژه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در مایوس کردن مردم، برای اعتلا و آبادانی ایران اسلامی گام نهاده و در ساختن آینده‌ای درخشان نقش بسزایی داشته باشد.

نایب رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: جامعه تکواندو استان هم دوشادوش مردم شریف ایران روز جمعه 28 خرداد ماه پای صندوق‌های رای حضور یافته و با دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بیعت خواهند نمود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول