اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ارائه بیش از 549 هزار خدمت در درمانگاه حرم حضرت معصومه(س)

مدیر بهداشت و درمان حرم حضرت معصومه(س) از تلاش شبانه‌روزی خادمان آستان در درمانگاه حرم مطهر تقدیر کرد و گفت: طی سال گذشته 549 هزار و 182 خدمت در درمانگاه حرم برای زائران و مجاوران حرم انجام شده که هزار و 253 مورد خدمت به افراد بی‌بضاعت و هزار و 275 مورد خدمت به مراکز خیریه به صورت رایگان ارائه شده است.

ارائه بیش از 549 هزار خدمت در درمانگاه حرم حضرت معصومه(س)

مهدی عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه خادمان آستان مقدس بانوی کرامت در مدیریت بهداشت و درمان حرم مطهر با محوریت درمانگاه حرم به صورت شبانه‌روزی درحال خدمت‌رسانی هستند، اظهار کرد: در سال گذشته ۱۵۴ هزار نفر از خدمات داروخانه، سه هزار و ۹۰۰ نفر از خدمات رادیولوژی، ۸۷۲ نفر از خدمات سونوگرافی، هفت هزار و ۱۴۸ نفر از خدمات آزمایشگاه، ۱۰ هزار و ۸۵ نفر از خدمات رادیوگرافی بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: کرد: طی سال گذشته به کلینک‌ اورژانس ۳۳ هزار و ۴۸۹ نفر، کلینیک تخصصی چهار هزار و ۴۳۸ نفر، کلینیک عمومی ۲۴ هزار و ۶۳۴ نفر، کلینیک مامایی دو هزار و ۶۳۸ نفر، کلنیک چشم پزشکی هزار و ۴۷ نفر، کلینیک قلب ۹۸ نفر، کلینیک گفتار درمانی ۳۷۰ و کلینیک فوق تخصص ۷۲۵ نفر مراجعه کرده‌اند.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت از ارائه خدمات مطلوب در بخش داندانپزشکی یاد کرد و گفت: در این بخش هزار و ۲۱۰ مورد خدمت به اطفال، دو هزار و ۹۳۸ مورد ایمپلنت، دو هزار و ۱۲۰ مورد پروتز، ۲۹۷ مورد پریو، ۶ هزار و ۷۲۴ مورد ترمیم، سه هزار و ۳۰۷ مورد جراحی، سه هزار و ۳۴۹ مورد درمان ریشه و ۱۰ هزار و ۷۲۸ مورد خدمات متفرقه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۹ هزار و ۱۷۶ مورد خدمت در بخش‌های مختلف درمانگاه به خادمان آستان مقدس بانوی کرامت ارائه شده است، تصریح کرد: طی سال گذشته هزار و ۲۵۳ مورد خدمت به افراد بی‌بضاعت با هزینه‌ای بالغ بر ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بخش‌های مختلف درمانگاه به صورت رایگان ارائه شده است.

عباسیان از همکاری درمانگاه حرم حضرت معصومه(س) با مؤسسات و مراکز خیریه یاد کرد و گفت: هزار و ۲۷۵ مورد خدمت با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان به این مراکز به صورت رایگان ارائه شده است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته ۱۴۴ هزار و ۲۳۰ عدد ماسک یکبار مصرف، ۲۲۰ عدد ماسک فیلتردار، سه هزار و ۴۶۰ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده دست، ۳۵ هزار و ۴۰۰ لیتر محلول ضدعفونی‌کننده سطوح، ۹۴ هزار و ۹۶۰ دستکش فریزری و سه هزار و ۷۰۰ دستکش لاتکس و پنج هزار و ۹۰۰ پد الکی در درمانگاه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول