اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

22 روستای مرزی شمال آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از دسترسی حدود 12هزار نفر از روستائیان استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت خبر داد.

22 روستای مرزی شمال آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی،قاسم جلیلی‌نژاد اظهار داشت: با ارتقاء ۱۶ سایت ۲۲ روستا در مناطق مرزی چهار شهرستان ماکو ،خوی،شوط و چالدران به اینترنت پهن باند متصل شدند.

وی با اشاره به اینکه در این ارتقاء سایت‌ها حدود سه هزار خانوار به اینترنت پرسرعت دسترسی یافتند،افزود:در آستانه انتخابات تلاش می‌کنیم شبکه در تمام نقاط استان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی پایدار و مطلوب باشد.

مدیر کل ارتباطات تصریح کرد:به علت شیوع ویروس کرونا و شرایط به وجود آمده و تغییر سبک زندگی سعی می‌کنیم بستر استفاده از اینترنت پرسرعت را برای روستائیان استان به وجود بیاوریم تا تمام روستائیان از بحث آموزش،کشاورزی، توسعه اشتغال روستایی ، خدمات بانکی و سایر امورات آنلاین بهره مند شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول