اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کلید روحانی درهای باز را هم بست/آقای رئیسی بین فساد و عدالت دیوار می‌کشد

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان عنوان کرد: دولت تدبیر با کلید آمد که درهای بسته را باز کند، اما اشتباهی تمام درهای باز را هم بست و در بدبختی را برای ملت باز کرد.

کلید روحانی درهای باز را هم بست/آقای رئیسی بین فساد و عدالت دیوار می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلال اصغری ظهر امروز در نشستی که با حضور خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اگر دولت آینده در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کند تمام دغدغه‌ها و مطالباتی که امروز مردم در کشور دارند، پاسخ خواهد داد.

وی جوان‌باور نبودن و بی‌توجهی به شایسته‌سالار ی را از ضعف‌های دولت‌های قبلی دانست و گفت: جوان‌باوری و شایسته‌سالاری در دولت‌های قبلی در حد شعار باقی ماند، شعاری‌بودن این دو مقوله مهم را در بکارگیری وزرای این دولت‌ها به خوبی می‌تواند مشاهد کرد.

  افزود: اگر ملت و کشور ما در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و سازندگی به بهترین شیوه درخشیدند به خاطر جوان‌باوری، خودباوری و ایمان‌باوری بود که در تمام لایه‌های مدیریتی وجود داشت موضوعی که در دولت تدبیر و امید کاملا به فراموشی سپرده شد.

وی تصریح کرد: در دولت‌های گذشته عده‌ای بنام اصلاح‌طلب با شعارهای دهن پرکن و زیبنده رأی مردم را گرفتند و وعده‌های آنان به مردم در حد شعار باقی ماند.

وی با تاکید براینکه مردم کردستان، مردمانی غیور، شجاع و مرزدار و ولایت‌مدار و انقلابی هستند، گفت: کردستان، استانی انقلابی است و مردم این استان به نیروهای ارزشی و انقلابی رای می‌دهند و منتظر خدمات دولت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: مردم کردستان اصلاح‌طلب نیستند، مردم دنبال حاکمیت دولت انقلابی و اسلامی هستند و دولت انقلابی و اسلامی زمانی در کشور تحقق پیدا می‌کند که مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و به کاندیدای اصلح‌ رأی دهند.

وی تاکید کرد: برخلاف آنچه می‌خواهند به مردم بقبولانند، که این دولت چه اقداماتی انجام داده است، باید گفت، در دولت روحانی هیچ توسعه‌ای در کردستان اتفاق نیفتاد.

وی اظهار کرد: امروز با وجود اینکه در دو دولت گذشته بسیاری از ظرفیت‌های استان نادیده گرفته شد، امروز هم می‌خواهند با شعارهای رنگین رای مردم را در سبد خود داشته باشند، اما آزموده را آزمودن خطاست..

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبانی که 8 سال مدیریت کشور را در دست گرفتند، امروز می‌گویند کاره‌ای جز تدارکاتچی نبوده‌اند، پس اگر هیچ کاره بودید، چرا بعد از دوره اول بازهم به تدارکاتچی بودن خود ادامه دادید و اکنون نیز مصرانه ادامه این روند را دنبال می‌کنید.

وی اظهار کرد: به نام برجام مدتی مردم را سرگرم کردید و توپ را به زمین رهبری انداختید. رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر به خاطر رفاه مردم است انجام دهید، نتیجه چه شد رفاهی برای مردم در برداشت بجز اینکه آقای رییس جمهور بعد از یک سال اعلام کردند درخت برجام بلاخره به ثمر خواهد نشست اما با گذشت هشت سال نه تنها میوه وبلکه مردم درخت برجام را ندیدند.

رئیس ستاد انتخابات دکتر رئیسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان تصریح کرد: دولت تدبیر با کلید آمد که درهای بسته را باز کند، اما اشتباهی تمام درهای بدبختی را برای ملت ما باز کرد.

وی افزود: آقای رئیسی از قوه قضائیه یعنی خانه خود شروع کردند و با خط قرمز مردم و نظام جلو رفتند که همه ما نتایج مثبت آن را در افزایش اعتماد مردم دیدیم.

وی با بیان اینکه امروز می‌گویند رئیسی می‌آید دیوار ایجاد کند، گفت: اینها سوار بر موج شده و می‌خواهند به شعور مردم توهین می‌کنند اما بدانند که دیوار آقای رئیسی، دیوار بین فساد و عدالت و بین رانت و خدمت است.

وی گفت: آقای رئیسی با ورود به این عرصه می‌خواهد تمام سرمنشاها و سرچشمه‌های فساد در دولت را قطع کند معتقد هستند که مفسدین باید در دولت پاکسازی و دولت پوست‌اندازی کند.

وی افزود: در دولت آقای رئیسی برخلاف دولت روحانی، برستادی‌ها سرکار نخواهد رفت، هرکس دلش برای نظام و خون ریخته شهدا می‌سوزد باید پای کار بیاید و مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کند، افرادی که در این ستاد فعالیت دارند دلسوخته نظام هستند نه مطالبه‌گران پست و مقام.

وی کار دلی و برای رضای خدا را پیش‌نیاز موفقیت در هر عرصه‌ای دانست و افزود:‌ چرا در دوران جنگ مشکلات ما کمتر بود چون همه دلی و برای رضای خدا کار می‌کردند و امروز نیز شعار آقای رئیسی فراجناحی و انقلابی است.

وی اضافه کرد: آقای رئیسی جناحی نیست، انقلابی است لذا از مردم انتظار داریم که مشارکت حداکثری برای مطالبه‌گری داشته باشند این کار موجب روی کار آمدن دولت قوی خواهد شد.

وی عنوان کرد: ماشین توسعه‌ای که آقای جهانگیری می‌گویند به راه افتاده، نه چرخ دارد و نه موتور و بنزین، و بدانیم که دولت آقای رئیسی قول 100 روزه برای رفع مشکلات به مردم نمی‌دهد، اما با توجه به برنامه‌هایی که دارد قطعا مشکلات روز به روز کمتر خواهد شد.

وی اذعان کرد: مردم کردستان در دور قبل بخاطر وعده‌هایی که روحانی داد، 73 درصد رای مردم کردستان را گرفت اما بعد از انتخاب مردم را نادیده گرفت اما من به عنوان رئیس ستاد آقای رئیسی، قول می‌دهم بعد از تشکیل دولت مردمی، تریبون مطالبه‌گری را در دست بگیریم.

وی در ادامه به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب از روی بصیرت و آگاهی تاکید کرد و گفت:‌ مردم کردستان در انتخاب شوراها نیز دقت داشته باشند و این بار به جوانان اطمینان کنند.

وی تصریح کرد: اطمینان به جوانان از مهم‌ترین دلایل پیروزی ما در هشت سال جنگ تحمیلی بود مردم این بار نیز به جوانان اطمینان کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول