اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رئیس ستاد «همتی» در خراسان‌جنوبی: امروز وقت قهر با صندوق رأی نیست/ روحانی به توصیه‌ها عمل نکرد

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در خراسان‌جنوبی با انتقاد از عملکرد دولت روحانی در ۴ ساله دوم، گفت: روحانی به توصیه‌ها به خوبی عمل نکرد و چهار ساله دوم دولت روحانی مناسب نبود.

رئیس ستاد «همتی» در خراسان‌جنوبی: امروز وقت قهر با صندوق رأی نیست/ روحانی به توصیه‌ها عمل نکرد

علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه مسئله معیشت مردم مسئله بسیار مهمی است، اظهار داشت: کاندیداهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری متفاوت هستند و می‌دانند که مسئله معیشت مردم یک موضوع بسیار حساس در شرایط کنونی است.

وی با بیان اینکه حوزه اقتصادی یک اصل بسیار مهم در دنیا و کشور است، بیان داشت: توسعه اقتصادی مقدم بر توسعه سیاسی است لذا وقتی مردم با توان مالی مناسب وارد صحنه می‌شوند مسئولان بهتری انتخاب می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در خراسان‌جنوبی یکی از دغدغه‌های اصلی همتی را موضوع اقتصاد دانست و با تأکید بر اینکه وقتی تعاملمان را با جهان یکی کنیم روزهای طلایی‌تر و بهتری نصیب مردم ما خواهد شد، تبیین کرد: مردم حق دارند به دور از دغدغه و نگرانی از تحریم وارد تجارت و سیاحت شوند.

جلوگیری از خام‌فروشی محصولات

جعفری با اشاره به اینکه باید از همه نعمت خدادادی که در ایران وجود دارد استفاده کنیم، تصریح کرد: معادن زیادی در کشور وجود دارد و باید از خام‌فروشی جلوگیری کنیم و نباید تمام منابع خود را به نقطه خاص گره بزنیم.

وی با یادآوری اینکه در هشت سال قبل از دولت روحانی دچار مشکلات فراوانی شده بودیم؛ تحریم‌های ظالمانه‌ای در دوران ترامپ بود و به ما صدمه وارد کرد، افزود: ما بدون تعامل همیشگی با جهان نمی‌توانیم انقلاب، مذهب شیعه و توانمندی‌هایمان را به جهان معرفی کنیم لذا اینها در صورتی خواهد بود که ما با جهان تعامل داشته باشیم.

به دنبال توقف قطار توسعه کشور نیستیم

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ما هیچ وقت به دنبال توقف قطار توسعه کشور نیستیم، افزود: ما همه امت واحده هستیم و فرزندان ایرانیم و جناح چپ و راست به منزله دو بال برای پریدن ما هستند.

جعفری ادامه داد: روزی نیاز داریم با دنیا تعامل داشته باشیم، روزی نیاز داریم در برابر دنیا ایستادگی کنیم، در روزی قرار است شرایط اقتصادی‌مان را سامان دهیم و در روز دیگر قرار است شرایط سیاسی داخل را توسعه دهیم لذا مؤلفه‌های انتخاب با توجه به پرسه‌های زمانی فرق می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز مشکل ما، مشکل اقتصادی است و انتخاب یک فرد اقتصادی می‌تواند به توسعه زیرساخت‌ها و حرکت به سمت جلو کمک و مردم را از مشکلات اقتصادی نجات دهد، گفت: البته آگاهی به مسائل روز، پاک‌دستی، انقلابی بودن نیز از شاخصه‌های یک انتخاب خوب است.

امروز روز قهر نیست!

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در مورد شرایط فعلی به نظر می‌رسد یک انتخاب اقتصادی برای بهبود شرایط جامعه کمک کننده خواهد بود، اضافه کرد: امروز روز قهر نیست چراکه از درون و بیرون چشم همه به انتخابات ما در کشور است.

جعفری با بیان اینکه هر رأی به قدرت روزافزون رئیس جمهور منتخب کمک خواهد کرد، عنوان کرد: رئیس جمهوری که با پشتوانه رأی بالا وارد نظام شود با دلگرمی و خدمت‌گذاری بیشتری به عرصه خواهد آمد و عموم مردم پشت سرش خواهند ایستاد.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران همیشه پشتوانه انقلاب هستند بنابراین کاسبانی که چشم به تحریم انتخابات دوخته‌اند چشمشان از حلقه در خواهد آمد، بیان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، جهان را شگفت‌زده خواهد کرد.

انتقاد از عملکرد دولت روحانی!

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در خراسان‌جنوبی با انتقاد از عملکرد دولت روحانی در ۴ ساله دوم، گفت: روحانی به توصیه‌ها به خوبی عمل نکرد و چهار ساله دوم دولت روحانی مناسب نبود اما اینکه دلخوری خودمان را با قهر نشان دهیم به نظر خوب نیست و اگر اعتراضی داریم باید با رأِی به کاندیدای مدنظر خود به دنبال اصلاح آن باشم.

جعفری با اشاره به اینکه با قهر درانتخابات هیچ صدایی در هیچ کجا شنیده نخواهد شد، گفت: به مردم می‌گوییم اگر جهموریت نظام و آینده کشور و فرزندانتان مهم است در پای صندوق‌های رأی حاضر شوید چراکه قهر با انتخابات و رأی دادن نشانه خوبی نیست.

وی بر مؤلفه صداقت تأکید و با بیان اینکه دولت انقلابی به معنای شبانه‌روز دویدن و پای کار بودن است، عنوان کرد: هر چه مردم صداقت بیشتری از مسئولان ببینند اعتماد بهتری به آن‌ها خواهند داشت چراکه این مردم دروغ، کم‌لطفی، ریشخند کردن و حتی دوستی کردن را متوجه می‌شوند.

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در خراسان‌جنوبی با اشاره به روی کار آمدن دولت جوان انقلابی، افزود: جوان به معنای فکر نو برای کشور داشتن است و اگر مردم به آقای همتی رأی دهند ایشان نیز لازم است در حداقل زمان ممکن و هر چند وقت یک بار گزارشی از عملکرد خودشان را به مردم بدهند.

«همتی» استاد اقتصاد است!

جعفری با بیان اینکه مردم در هشت سال دفاع مقدس ساده‌زیستی را از مسئولین دیدند و وقتی مسئولین از رانت و دروغ استفاده کنند مردم نیز به آن‌ها دلسرد می‌شوند، گفت: دولت‌ها فراموش نکنند آن‌هایی که برای جمع کردن تک تک رأی التماس و دست آن‌ها را می‌فشاریم برادران و خواهران ما هستند، دولت‌ها به مردم مدیون هستند.

وی با تأکید بر اینکه سیاست‌های کلی نظام مشخص و قرار نیست کسی از آن تخطی کند، افزود: آقای همتی فردی است که مستقل به لحاظ فکری به میدان آمده و به هیچ عنوان رهروی آقای روحانی در اقتصاد نیست!

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در خراسان‌جنوبی ادامه داد: همتی متفکر اقتصادی و استاد اقتصاد است و شاخصه‌های کارکرد در دولت اصلاحات را دارد و قرار نیست دنباله‌روی دولت فعلی باشد، در موضوع بورس نیز به مردم این اطمینان را می‌دهم که همتی کاملا بی‌تقصیر بوده است.

جعفری با اشاره به اینکه کشور متعلق به همه است حتی اگر آقای رئیسی هم رئیس جمهور شود قرار است با همین مردم کار کنند، افزود: تفاوت در نوع نگاه و چینش‌ها است و شخصیت همتی ثابت کرده شخصیتی بسیار فسادستیز و در هر کجا که خدمت کرده نشانه‌ای از فساد نمی‌بینیم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول