اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد

مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا کرمانشاه با حضور فرمانده انتظامی استان به منظور تسهیل و تسریع در خدمات‌رسانی به شهروندان افتتاح شد.

مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان در حاشیه افتتاح مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به کثرت و روند افزایشی وقوع جرائم در فضای مجازی و مطالبه مردم برای رسیدگی به شکایات و درخواست‌های آنان مرکز فوریت‌های سایبری افتتاح شد.

وی افزود: این مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و کارشناسان پلیس فتا با حضور در آن پاسخگوی نیازها و مطالبات شهروندان در حوزه فضای مجازی شامل ارشاد، هدایت و راهنمایی و اجرای عملیات خواهند بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم با مراجعه به سایت پلیس فتا و یا تماس با شماره ۲۱۸۲۳۱۷۸ می‌توانند با مرکز فوریت‌های سایبری ارتباط برقرار کرده و به بیان مشکلات و نیازمندی‌های خود در فضای مجازی بپردازند.

وی راه‌اندازی این مرکز را موجب تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و پیشگیری و کشف سریع‌تر جرائم دانست و گفت: در گذشته و با توجه به روندی که افراد برای احقاق حقوق خود باید طی می‌کردند ممکن بود مجرمان راه فراری پیدا کنند، اما با این مرکز سریع‌تر می‌توان آن‌ها را شناسایی و دستگیر کرد.

جاویدان در پایان، گفت: تلاش می‌شود در آینده‌ای نزدیک شماره‌ای سه رقمی و سراسری برای این مرکز تعریف شود تا شهروندان راحت‌تر بتوانند با آن تماس حاصل کرده و مشکلات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول