اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

گسترش تبادلات تجاری ترکمنستان و اوکراین

مسئولان اتاق‌های بازرگانی و صنایع ترکمنستان و اوکراین در مورد گسترش و تقویت همکاری‌های فیمابین رایزنی کردند.

گسترش تبادلات تجاری ترکمنستان و اوکراین

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، مسئولان اتاق بازرگانی و صنایع ترکمنستان و اوکراین به صورت ویدئو کنفرانس با یکدیگر دیدار  و گفت وگو کردند.

از طرف ترکمنستان، «دوگلدی رجبوف» و «گنادی چیخیکوف» روسای اتاق بازرگانی ترکمنستان و «ویکتور مایکو» سفیر اوکراین در ترکمنستان حضور داشتند که وضعیت فعلی در روابط تجاری و اقتصادی بین ترکمنستان و اوکراین و چشم انداز همکاری بیشتر را مورد بحث قرار دادند.

«تویلی آتایف» سفیر ترکمنستان در اوکراین و روسا و نمایندگان وزارتخانه‌ها و ادارات ترکمنستان و همچنین شورای بازرگانی اتاق بازرگانی و صنایع اوکراین، اتاق‌های منطقه‌ای و نمایندگان محافل تجاری اوکراین نیز نظرات خود را در رابطه با گسترش همکاری تجاری و اقتصادی بیان کردند.

طرفین گزینه‌های سودآوری را برای مسیرهای تدارکاتی در نظر گرفتند که با استفاده از آن محصولات تولیدی ترکمنستان و اوکراین برای هر دو کشور بیشتر رقابتی خواهد شد.

شرکت کنندگان توافق کردند که برای تشدید همکاری‌های اقتصادی در همه زمینه‌ها و کمک به تجارت از هر طریق ممکن در یافتن شرکای تجاری به کار خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول