اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

فرزند شهید سردار صفوی: دلسوزان انقلاب ببینند آتش دشمن بر کدام خاکریز فرود می‌آید/ آیت الله رئیسی جاذبه و دافعه علی گونه و سیاست حسنی و شجاعت حسینی دارد

فرزند شهید سردار صفوی با بیان اینکه آتش دشمن بر سر خاکریز خودی یعنی آیت الله رئیسی ریخته می‌شود و باید دلسوزان انقلاب آنرا ببینند گفت: آیت الله رئیسی جاذبه و دافعه علی گونه و سیاست حسنی و شجاعت حسینی دارد.

فرزند شهید سردار صفوی: دلسوزان انقلاب ببینند آتش دشمن بر کدام خاکریز فرود می‌آید/ آیت الله رئیسی جاذبه و دافعه علی گونه و سیاست حسنی و شجاعت حسینی دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدسجاد صفوی فرزند شهید سردار سیدمحسن صفوی در نشست خبری حمایت خانواده شهدای حامی آیت‌الله رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:‌ علت اصلی حضور عملیاتی و فیزیکی ما فرزندان شهدا در انتخابات حساسیت انتخابات‌ها است که مؤید این موضوع است ما در هر دوره از انتخابات دشمن برنامه‌های جدیدی را طراحی می‌کند.

وی افزود: در هر دوره از انتخابات دشمن بیشترین خیز را برای لطمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی برمی‌دارد و خانواده شهدا موظف به پاسداشت خون پدران، فرزندان و برادران شهیدشان هستند که لحظه‌ای انقلاب اسلامی را تنها نگذارند.

فرزند شهید سردار صفوی تصریح کرد: خانواده شهدا موظف هستند نه تنها از جان و مالشان برای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مایه بگذارند بلکه بایستی از آبروی خود هم مایه بگذاریم و برای دفاع از انقلاب و رهبری همواره در خط مقدم باشیم. این در حالی است که کنایه‌های زیادی را از دوست و دشمن می‌شنویم.

صفوی خاطرنشان کرد: 4 سال پیش خانواده شهدا از حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند این در حالی است که در آن دوران خیلی‌ها آشنایی کاملی از آیت‌الله رئیسی نداشتند ولی خانواده شهدا در بررسی‌های متعدد متوجه شدند که آیت‌الله رئیسی جاذبه و دافعه علی‌گونه و سیاست حسنی و شجاعت حسینی دارند.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی به مانند شهدا فراجناحی بوده و همواره اعتلای ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی برایش مهم است؛ شهدا هم همواره فراجناحی عمل کرده و آرامش ملت بزرگ ایران را آرزو داشتند و به همین دلیل جانشان را تقدیم این آب و خاک کردند.

فرزند شهید سردار صفوی تصریح کرد: دشمن همواره تلاش کرده جناحی را منتصب به آیت‌الله رئیسی کند اما خانواده شهدا آیت‌الله رئیسی را فراجناحی می‌داند و علت اینکه خانواده شهدا مجددا محکم‌تر از دوره قبلی از انتخابات از آیت‌الله رئیسی حمایت کرده است آن است که هر وقت دیدیم آتش دشمن در حال فرود آمدن روی یک خاکریز است متوجه می‌شویم که آن خاکریز خودی است و مشاهده می‌کنیم که هم اکنون بیشترین هجمه‌ها علیه آیت‌الله رئیسی است.

صفوی گفت: اگر خود ما در تشخیص دوست کم و کاستی داریم با روش مذکور می‌توانیم متوجه شویم که دوست و دشمن چه کسی است و موضوع کاملا مشخص است البته اگر نخواهیم خودمان را به خواب بزنیم.

وی افزود: دشمنان همواره علیه ایران، اسلام و باورهای ما فعالیت می‌کنند؛ خنثی بودن و سکوت کردن نشانه عاشورایی بودن نیست بلکه بایستی جبهه مشخص بوده و واضح عملیات کرد، خانواده شهدا آماده زخم زبان از دوست و دشمن برای حمایت از آیت‌الله رئیسی است و چون برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا وارد میدان شده نه تنها از خودش می‌گذرد بلکه از آبرویش هم می‌گذرد.

وی گفت: خانواده شهدا برای انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های آن کوتاه نخواهند آمد و برای دفاع از رهبر و ولایت با هیچکس مماشاتی نداشته و خود را سرباز این نظام می‌دانیم.

فرزند شهید سردار صفوی گفت: بهترین سربازی که می‌تواند در کنار رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس‌جمهور خدمت کند حضرت آیت‌الله رئیسی است و امیدوارم مردم قصور دولت‌های گذشته به پای نظام ننویسند و اگر کسی واقعا دلش برای این مرز و بوم می‌تپد باید پای صندوق‌های آراء آمده و بداند که اصلح در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول