اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پروژه 15 ساله سام و زال قشم و کسری 10 میلیاردی/ عزم عمومی لازمه توسعه ورزش هرمزگان است

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سالن ورزشی سام و زال قشم در صورت تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه 15 ساله سام و زال قشم و کسری 10 میلیاردی/ عزم عمومی لازمه توسعه ورزش هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، جمشید تقی‌زاده شامگاه یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیمانکار پروژه سالن سام و زال قشم با تاکید وزیر و دستوراتی که زیر نامه دکتر مرادی نماینده مردم هرمزگان داده شده تا ۱۵ روز آینده کار خود را شروع می‌کند.

وی افزود: اگر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز از محل شرکت توسعه تخصیص یابد این پروژه مهم تا آخر امسال بهره‌برداری و در اختیار مردم قشم قرار می‌گیرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح  کرد: علاوه بر بازدید از سالن ورزشی سام و زال قشم، امروز زمین چمن مصنوعی روستای گربدان با اعتباری حدود ۶۵۰ میلیون تومان نیز افتتاح شد.

تقی‌زاده ادامه داد: بازدید از دیگر سالن‌های در حال احداث این جزیره از دیگر برنامه سفر نیم روزه به قشم بود که امیدواریم با کمک سازمان منطقه آزاد قشم روند توسعه ورزش جزیره شتاب گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری نمایندگان مردم و مسوولان استان هرمزگان روند توسعه ابعاد مختلف ورزش در این استان تسریع خواهد شد.

به گزارش فارس، سالن ورزشی سام و زال یکی از پروژ‌های مهم ورزشی جزیره قشم به شمار می‌رود که از سال ۸۶ کلنگ احداث آن به زمین خورده اما همچنان نیمه کاره باقی مانده است.

تکمیل این پروژه زمانی با تخصیص سه میلیارد تومان ممکن بوده که متاسفانه علیرغم وعده‌های مسوولان تحقق نیافت.

اعتبار مورد نیاز برای خاتمه پروژه در سال ۱۳۹۷ با توجه به فرسودگی ایجاد شده در سازه بنا بواسطه شرجی بالای آب و هوای جزیره ۶ میلیارد تومان برآورد شده بود که این وعده نیز جامه عمل به تن نکرد.

امروز بنابر آخرین اظهار نظر مسوولان مربوطه، اعتبار مورد نیاز سالن سام و زال قشم به رقم ۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است که در صورت تخصیص آن تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول