اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توجه به سرنوشت کشور یکی از درس‌های مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یکی از درس‌های مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس توجه به سرنوشت کشور و آینده انقلاب اسلامی است که باید نسبت به آن مسئولیت‌پذیر باشیم.

توجه به سرنوشت کشور یکی از درس‌های مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم شهیدان علی فتحی و احمدعلی فتحی اظهار کرد: اولین روز ماه مبارک ذی‌القعده که هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و به عنوان روز دختر نام‌گذاری شده فرصتی ارزشمند برای تکریم دختران ایران اسلامی و خصوصاً دختران شهدا است و باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا موجب احیای روحیه از خود گذشتگی و تقویت خدمت بیشتر به مردم در مسئولین می‌شود و امروز دیدار با خانواده معظم شهدا به عنوان یک فرصت ارزشمند در اختیار است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: فرزندان شهدا به عنوان یادگاران ارزشمند شهدا ادامه‌دهندگان نهضت ایثار و مقاومت در جامعه هستند که با رفتار و عملکرد خود سیره و رفتار شهدا را ترویج می‌دهند.

کریمی ادامه داد: فرزندان شهدا با تکیه بر سیره و وصیت‌نامه‌های نورانی پدران خود و تربیت مادران صبور به عنوان یک الگوی کامل و موفق تبدیل شده‌اند و امروز فرزندان شهدا به عنوان قهرمانان ملی در عرصه‌های بسیاری همچون نگینی می‌درخشند.

وی اضافه کرد:‌ امروز یکی از رسالت‌های خانواده معظم شهدا تداوم راه حضرت زینب(س) و ترویج روحیه صبر و ازخودگذشتگی است که دختران شهدا وظیفه مهمی در این راستا دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: ترویج سیره و فرهنگ شهدا و انتقال صحیح آن به نسل جدید وظیفه آحاد و اقشار مردم جامعه است و البته نقش فرزندان شهدا در انتقال حماسه سازی های پدران عزیزشان نیز بسیار حائز اهمیت است.

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از درس‌های مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس توجه به سرنوشت کشور و آینده انقلاب اسلامی است که باید نسبت به آن مسئولیت‌پذیر باشیم.

وی افزود: دفاع مقدس به عنوان گنجینه حماسه سازی های ملت ایران امروز به عنوان یک منشور برای نقش‌آفرینی در انتخابات پیش روی ماست که از سه جهت مشارکت حداکثری، انتخاب گزینه اصلح و دعوت دیگران به انتخابات مهم است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: حضور حداکثری، دعوت آحاد مردم به انتخابات و انتخاب گزینه اصلح سه وظیفه مهم است که امروز باید نسبت به آن مسئولیت‌پذیر باشیم و به سهم و توان خودمان در این صحنه انجام وظیفه کنیم.

کریمی گفت: خانواده معظم شهدا به عنوان سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و افتخار ملت ایران جایگاه والایی در جامعه دارند که باید در خلق حماسه ۲۸ خرداد به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

وی اضافه کرد: حضور آگاهانه و دعوت دیگران به انتخابات علاوه بر اینکه تجدید میثاق با امام(ره) و شهدا است همچنین گام برداشتن در مسیر شهدا محسوب می‌شود چراکه شهدا در وصیت‌نامه‌ها و رفتارشان همواره به مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه اصلح نیز تأکید داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول