اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

روزشماری معکوس رانندگان تاکسی گنبدی برای تشکیل دولت انقلابی

راننده تاکسی گنبدی گفت: رانندگان تاکسی در گنبدکاووس و در سطح کشور از بی‌تدبیری دولت تدبیر روحانی روزهای نفس‌گیری را پشت سر می‌گذارند، روزشماری معکوس ما برای تشکیل دولت انقلابی و رفع مشکلات مردم آغاز شده است.

روزشماری معکوس رانندگان تاکسی گنبدی برای تشکیل دولت انقلابی

م. ح یکی از رانندگان گنبدی که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: دولت فعلی به فکر هیچ یک از اصناف بازاریان و اقشار مردم ایران اسلامی که به نوعی با ارائه خدمات امرار معاش می‌کنند، نیست.
وی تصریح کرد: ما رانندگان جزو همین مردم کشور استان و شهرستان بوده و با درد و مشکلات مردم آشنا هستیم و دوست نداریم مردم به‌خاطر افزایش کرایه در مشققت و سختی بیفتند.
راننده تاکسی گنبدی گفت: به نظرم باید برای اصناف و اتحادیه‌هایی مانند رده ما که به عموم مردم جامعه خدمات می‌دهیم سوبسیدها و یارانه‌های دولتی در نظر گرفته شود تا بخشی از هزینه‌های جاری ما جبران شود.

* رئیس جمهور آینده باید با قاطعیت تعادل را به بازار برگرداند/ رانندگان تاکسی موافق افزایش کرایه نیستیم بلکه انتظار دارند بر قیمت قطعات خودرو و دستمزد تعمیرکاران نظارت دقیق داشته باشند
وی با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت قطعات خودروها و دستمزد تعمیرکاران خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که دولت در مهار کنترل قیمت تمام اجناس نظارت و مدیریت کند.
یکی دیگر از رانندگان تاکسی گنبدی گفت: در حال حاضر قیمت قطعات خودرو نسبت به یکسال و حتی چند ماه گذشته بیش از سه برابر شده است و کیفیت این قطعات مانند قطعات قبل نبوده و در واقع قطعات چینی یا فیک عرضه می‌شود.
حمید محمدی ادامه داد: رئیس جمهور باید مدیریت این کار را داشته و بر وزرا و کابینه‌های خود نظارت داشته باشند تا بازار در تعادل قرار گیرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر ما موافق افزایش کرایه نیستیم در صورتی که دولت بر قیمت قطعات خودرو و دستمزد تعمیرکاران نظارت دقیق داشته و آنها را کنترل کند.
* متاسفانه در بازار کشور شاهد هرج و مرج بی رویه هستیم
یک راننده باسابقه تاکسی گنبدی گفت: من هم یک شهروند هستم و در همین شهر زندگی می‌کنم متاسفانه دخل روزانه بنده با هزینه‌های جاری مانند پرداخت اقساط، تعمیر و خرید قطعات خودرو، مخارج روزانه زندگی، پرداخت قبوض و بسیاری از مخارج دیگر یکی نیست و بسیاری از رانندگان در مشققت و سختی زیادی روزگار خود را می‌گذرانند.
محمد ایری افزود: این روزها رانندگان روزهای نفس‌گیری را در سایه بی‌تدبیری دولت تدبیر روحانی سپری می‌کنند و روزشماری معکوس ما برای تشکیل دولت انقلابی و رفع مشکلات مردم آغاز شده است.
وی ابراز کرد: از همه مردم ایران به ویژه برادران و خواهران تشیع و تسنن گنبدی می‌خواهم که این روزهای سخت خود را در دولت روحانی فراموش نکرده و در انتخابات ۲۸ خرداد ماه به فردی اصلح و انقلابی که مدنظر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده رای دهند تا شاهد تحول خوبی در معیشت و اقتصاد همه هموطنان ایرانی باشیم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول