اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من| آنتن دهی در شهرستان اندیکا با ارتقاء یا راه‌اندازی سایت جدید حل خواهد شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان با بیان اینکه کوهستانی بودن منطقه گاهی سبب افت آنتن‌دهی در برخی مناطق شهرستان اندیکا می‌شود، گفت: به منظور حل مشکل آنتن‌دهی یا اقدام به ارتقاءسایت فعلی و یا درصورت موافقت اقدام به راه‌اندازی سایت جدید خواهیم کرد.

فارس من| آنتن دهی در شهرستان اندیکا با ارتقاء یا راه‌اندازی سایت جدید حل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من» هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد

« عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در شهرستان اندیکا» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

در پیامی که مخاطبان در کمپین فارس من ثبت کردند گفته‌اند: سیاری از مناطق شهرستان اندیکا آنتن‌دهی بسیار ضعیفی دارند و فاقد اینترنت هستند و یکی از این مناطقی ورودی شهرستان اندیکا یعنی شهرک طالقانی از توابع بخش آبژدان است.

علی صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان در این رابطه  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته روستای شهرک طالقانی از توابع بخش آبژدان شهرستان اندیکا با سایت های همراه اول kz0733 و ایرانسل T7948 به صورت فول تکنولوژی (2G/3G/4G) مورد پوشش قرار می‌گیرد.

وی افزود: اما به دلیل کوهستانی بودن منطقه، ممکن است در مناطقی افت پوشش باشد که موضوع جهت بهینه سازی سایت‌های مذکور از اپراتورهای مربوطه پیگیری خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان گفت: به منظور حل مشکل آنتن‌دهی در این منطقه یا اقدام به ارتقاء سایت فعلی و یا درصورت موافقت اقدام به راه‌اندازی سایت جدید خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، منطقه شهرک طالقانی دارای 28 خانوار و جمعیتی حدود 115 نفر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول